/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor er fruSkrap ??
Fra : viv
Vist : 715 gange
250 point
Dato : 27-09-04 18:52

Jeg synes fruSkrap fortjener point for sin indsats med,at komponere...så derfor...Hvis du er derude,så er disse 250 til dig,med tak forhjælpen !!

Venlig hilsen Viv.

Accepteret svar
Fra : fruSkrap

Modtaget 260 point
Dato : 27-09-04 19:11

tak for det viv, det var en fornøjelse at forsøge at hjælpe -
venlig hilsen fru Skrap

Godkendelse af svar
Fra : viv

Dato : 27-09-04 19:23

Tak for svaret fruSkrap.

...Og selv tak !!

Kommentar
Fra : rado

Dato : 27-09-04 19:47

Hej !

Jeg er lidt dum nu, nem leg ville lige se hvad det var fru skrap havde forsøgt hjælpe med, men det kan jeg ikke finde.
Måske der er nogen mere rutinerede brugere der vil være sød at fortælle mig hvordan jeg ser det ?
Jeg har kigget på fru skarp der kan man absolut intet se.
Jeg prøvede så ved viv der kan jeg se en del under historik men ikke noget af nyere dato.
Hvordan gør man så ?
MVH Christian Rado

Kommentar
Fra : viv

Dato : 27-09-04 19:57

Hej rado.

jeg ved egentlig heller ikke hvordan man ser det du efterlyser,men hvis du kigger under "besvarede spørgsmål" og teksten "kan du komponere et vers?" så finder du svar på et af dine spørgsmål.

Venlig hilsen Viv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-04 20:13

>rado
I søgefeltet øverts til højre taster du navnet på det, du vil vide noget om.
Du kan så taste en brugers navn, derefter vil du kunne se hvilke spørgsmål brugeren har deltaget i.
Hvis du vælger "vis alle emner" så får du alle emner. Er det fra denne side du vil søge får du kun de spørgsmål frem, som hører under kategorien "andet fritid"

Hilsen ans