/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Fejl på website
Fra : bruuno117
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 27-09-04 16:34

er der nogen der helt præcist kan forklare mig hvad det her betyder. og kan man gøre noget ved det ?

Host 'bender.empornium.us' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts'

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 27-09-04 18:28

det kan betyde at der er for mange besøgende på siden, og at de har overbelastet deres Mysql database,
beskeden er en fejlbesked til ejeren af siden, om at få ryddet op.
flush bruges også om at trække i snoren på toilettet.
(toilettet er overfyldt, træk i snoren, og skyld ud)

Kort: Siden trænger til service.

Mvh. Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 27-09-04 20:21

Ja, det er da rart at vide at det ikke er min skyld så tak for det.