/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki k50 vil ikke starte
Fra : mortencj
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 26-09-04 15:07

Jeg har en k50 der når man starter den første gang kører motoren i ca 10-15 sekunder hvorefter den dør helt og kan ikke startes igen før nogle timer senere hvor den gøre det samme, den er tunet med:
45mm cylinder
planet topstykke
16 mm indsugningsblok
16mm kaburator
dobbelt membran
36 mm forrør
bosch dæmper fra protuna

jeg har prøvet at rense kaburtoren og skiftet tændrør, den gnister fint

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-09-04 15:16

Den drukner, Prøv med en mindre Dyse !!!.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-09-04 16:11

Stoppet benzintank/filter.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mortencj

Dato : 26-09-04 17:10

mindre dyse hjælper ikke og der kommer benzin nok til kaburatoren

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-09-04 20:58

1. Ny tændrørshætte.
Hvis du ikke har en ny, så skru den gamle af, og prøv feks. at sætte ledningen direkte på tændrøret.
Det kan godt være den gnistrer i fri luft, men under kompression er det meget sværere.
2. Kontroller også platinafstanden, at den ikke er blevet meget lille. (Der opstår altid en grat på platinerne som når de er blevet store, kan gøre at platinerne ikke åbner når de er blevet lidt varme.
VH Palle Hansen