/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
invitation til bryllup
Fra : Aarhus_Pigen
Vist : 976 gange
100 point
Dato : 26-09-04 14:05

-hejsa allesammen

Jeg er i den dejlige situation at min dejlige kæreste gennem 8 år har friet til mig
Jeg skal nu til at skrive teksten til vores indbydelse, men er lidt tom for ideer... jeg vil ikke have den traditionelle tekst med "i anledningen..."
Så det STORE spørgsmål er, er der nogen der har nogle "sjove" ideer??

Knuzer fra Århus-pigen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-09-04 14:26

inviter de allernærmeste til kirken/rådhus resten inviteres til fødselsdag kl XXXX (det kraver at der er nogle til at tage imod gæsterne) det er at tage "pis" på folk

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-09-04 14:39

Læg det fra dig... Liiiige pludselig så er den der. For nu tænker du ikke på andet end de &/&¤¤#%%& indbydelser...

Men ellers prøv at søg lidt på nettet omkring sjove indbydelser. Der må være andre end dig/jer der vil lave andet end det tradi.

Held og lykke med ægteskabet...

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 26-09-04 14:43

gå ind på www.bryllupsklar.dk og tilmeld dig, det er gratis. Jeg skal selv giftes til februar og jeg har stor fornøjelse af den hjemmeside. Der er rigtig mange gode ideer og hjælp. Det er et slags forum, for os bridezillas..Du kan simpelthen finde alt derinde.
Og ti´llykke og velkommen i klubben

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-04 15:00

Tillykke allerførst.

www.festsange.dk er der også en masse forslag til invitationer

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-09-04 15:06

Jeg ved ikke om det er den her Dova mener:

http://www.festsange.nu/default.htm

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-09-04 15:17

Her kunne man snildt finde inspiration:
http://www.announcingit.com/main/product.asp?catid=15&id=124

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-09-04 16:01

Som en indledning til indbydelsen kunne i jo skrive noget med "Prøvetiden er slut" eller "Så er prøvetiden på 8 år overstået" og så kommer resten helt af sig selv ud fra jeres situation og sprog.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-09-04 20:31

Nej, det er ikke den side jeg mente, men tjekkede lige mit link, deres server er åbenbart nede lige for tiden.
mvh dova

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 18-10-04 17:02

Hvad med at lave indbydelsen som en kryds og tværs? Skriv fx : vi vil gerne se jer til.....(tegn en krydsord hvor ordet bryllup kommer frem - den skal naturligvis være nem at løse forstås.
Held og lykke.
Dot

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 18-10-04 18:10

Der er også en anden hjemmeside, www.bryllupstid.dk; men den anden Bryllupsklar er den bedste.
Jeg skal også selv giftes d. 5 feb. 05, så jeg lurer også alt hvad jeg kan.
God fornøjelse, vi glæder os til at se dig på begge hjemmesider.
Er logget ind som HenrietteS og henriette, hvis du skulle løbe ind imig.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-04 08:24

tillyke så afslut venligst dette spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : Aarhus_Pigen

Dato : 11-11-04 20:36

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-11-04 23:34

det var så lidt og skal man sige tillykke???