/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Antivirusprogram
Fra : marcussen1
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 25-09-04 19:57

Er der nogen, der kan anbefale et antivirusprogram, der kan downloades? Sagen er den, at jeg har 2 computere, på den ene er der installeret McAfee virus scan home edition, og den virker perfekt. På den ande kan jeg ikke få McAfee til at fungere. Sprøgsmålet er så: Kan jeg bruge f.eks AVG sammen med f.eks AVAST? eller skal de helst køre hver for sig.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 25-09-04 19:59

Panda Antivirus

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 20:00

Norton Antivirus kan også downloades.. Jeg må bare ikke sige hvor.

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-09-04 20:04

Norman hvis du vil have et program som nemt kan afinstalleres igen. Der er nogle der har det svært med at blive afinstalleret. Jeg siger ikke hvilket, men det findes i denne tråd. Men Norman så se her:
http://www.spywarefri.dk/softwareshop.htm#virus

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 25-09-04 20:07

Jeg er absolut tilhænger af Norman, men jeg læser dit spørgsmål som om du gerne vil have noget gratis. ??

Aldrig to antivirus programmer på samme styresystem, men du kan have glæde af både Avast og AVG hver for sig og du kan med fordel sætte denne firewall på: http://www.agnitum.com/download/outpostfree.html

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-09-04 20:10

Norman er godt, og rimelig nem at styre - det bruger jeg også.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 25-09-04 20:24

Er Spybot ligeledes et antivirusprogram, og er der nogen erfaringer med det?

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 25-09-04 20:25

Er Spybot ligeledes et antivirusprogram, og er der noger erfaringer med det?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 20:31

Spybot er et spywareprogram, der ikke kan gøre det ud for antivirusprogram

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 25-09-04 21:12

Hvad med Antivir, duer det?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 25-09-04 21:30

well jeg vil sige avast det har efterhånden holdt min comp fri for virus i et par år, og det er gratis (gratis registrations kode) og det har alle de features det skal ha, e-mail scan osv.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 25-09-04 22:48

AVG kan også fåes som freeware,og det er et ok et,fåes her:http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-04 23:28

Yes bruuno117

Avast! er et godt antivirus program!

Point til bruuno117!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 26-09-04 01:17

Nemlig ja. Hanne og bruuno117 har ret Avast rules.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-09-04 07:49

vil klart anbefale KUN at have et antivirusprogram (da der kan opstå komblikationer ved at køre med to på samme com)
http://www.jp.dk/itogc/artikel:aiid=2456766:fid=10260:img=0/
bruger selv avg køre perfekt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-04 10:05

Avast! snuppede lige en virus på vej ind i mit mailprogram.

Det reagerer bare promte!

Så kunne jeg fjerne den med det vuns!

Så deeeettt....

Søndagssologblåhimmelhilsen

Hanne

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-09-04 14:16

så langt når de ikke

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 26-09-04 19:34

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-09-04 19:36

God fornøjelse med det!