/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Anden motor på Kreidler Mofa?
Fra : JackTR
Vist : 389 gange
50 point
Dato : 25-09-04 17:54

Kan man sætte en større motor evt. fra en større Kreidler på en Mofa?

Kommentar
Fra : saxotech

Dato : 03-10-04 11:01

det kan man godt. du skal bare
finde den motor der passer i ophænget

Kommentar
Fra : JackTR

Dato : 03-10-04 12:52

Man kan selvfølgelig ikke forvente bedre svar end spørgsmålet. Jeg kunne bare godt tænke mig at høre, om der er nogen, som har nogen erfaringer med dette, eller bare ved hvilke motorer, der ville egne sig til formålet.

Accepteret svar
Fra : kreidlerhansen

Modtaget 50 point
Dato : 28-02-05 14:35

Yep. Motorophænget skulle meget gerne være det samme - tjek billederne fra træffene på http://www.kreidlerreg.dk/ ! Der er i hvert fald et par mofa'er med 5g motor ;) De "store" modeller af mofa'en med stjernefælge er jeg 100% sikker på har samme motorophæng.

Kommentar
Fra : kreidlerhansen

Dato : 28-02-05 14:49

Ok, så de billeder er ikke kommet online ;)

Dette er modellen jeg mener og denne har fået monteret en 5g motor og kører som motorcykel i Tyskland. Jeg oplevede den til Kreidlertræffet i Tyskland sidste år og-øøøh... Heh... Den kan da ta' nogle snoninger!

http://www.familie-stroh.privat.t-online.de/Flory%20KVVneu1DK.jpg

I fald linket ikke virker, gå da til http://www.kreidler-van-veen.de/ => Van Veen IG => Thorsten ;)

Kommentar
Fra : JackTR

Dato : 01-03-05 09:34

Jeg takker for svarene.

Godkendelse af svar
Fra : JackTR

Dato : 01-03-05 11:01

Tak for svaret kreidlerhansen.

Kommentar
Fra : kreidlerhansen

Dato : 01-03-05 11:52

Jeg er kun glad for at være behjælpelig