/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Webmail
Fra : swarn
Vist : 870 gange
100 point
Dato : 25-09-04 16:46

Jeg har en Webmail hos tiscali.dk. Hvordan f..... kommer man af med den, der er ikke nogle steder jeg kan skrive til dem,
er der et sted jeg kan gå ind på min PC. og slette det, det ligger ikke i mit postprogram
Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 16:52

Hmm? En webmail er mig bekendt et sted på nettet man kan gå hen og checke sin mail via browser, uanset hvor man er og hvilken pc man befinder sig på!
Så hvad mener du egenligt med at komme af med?

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 110 point
Dato : 25-09-04 16:52
Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-09-04 19:06

Hvorfor skal man selv søge, hvis man kan få andre til det?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 25-09-04 19:46

Til severino

Hvorfor passer du ikke dig selv, for hvis du ikke har andet at sige, så pas dig selv din tu....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-09-04 20:46

Du er blacklistet, om du så stod i lort til halsen, ville jeg vende ryggen til dig!

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 25-09-04 23:11

Til severino
Og hvis du stod i det samme blot med hoved ned, ja så ville jeg også vende ryggen til dig

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 25-09-04 23:13

Tak for svaret technet.
Jeg tror heller jeg lukker her.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 23:14

swarn? kunne du ikke lige definere hvad du mener med "Hvordan f..... kommer man af med den" altså webmailen
Er det en pop-up eller værktøjslinie, eller noget helt tredje der irriterer dig?