/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
OfficeConnect adsl 11g firewall router
Fra : FrankCo
Vist : 171 gange
30 point
Dato : 25-09-04 01:04

Hej..

Jeg vil lige inden jeg køber dyret, høre om der er nogle der har noget at sige om den, har ledt over det hele her, men der er ikke nogle der lader til at have den, hvilket jo kan være at der ikke er problemer med den....

link:
http://www.3com.com/prod/en_EU_EMEA/detail.jsp?tab=features&sku=3CRWE754G72-A

regner med at bestille den mandag så skrive endelig....

mvh.
frank/

Kommentar
Fra : FrankCo

Dato : 25-09-04 01:05

Rettelse:

Glemte lige at det er en wireless....

frank/

Kommentar
Fra : Zenzei_Fisken

Dato : 25-09-04 09:57

hvis du har en standart router i forvejen så køb en dlink dwl-2000 ap+ den koster ikke ret meget, den er nem at sætte op og DEN VIRKER rigtig godt. Skriver dette svar 30 m fra den på min pda der også kører netradio i høj kvalitet.

Kommentar
Fra : FrankCo

Dato : 25-09-04 23:19

Tak for rådet, men har rimelig meget besluttet at det skal være denne her, og det er ikke beløbet der er afgørende. mere at jeg ved den er stabil og jeg kan skrotte de andre bokse og kun have den ene....

den eneste grund til at jeg lavede denne tråd er for at høre om der evt. skulle være nogle der vidste noget negativt om denne model ?

mvh.
Frank/

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 13-10-04 15:17

hej
en kommentar
fjerner du bare dit modem og sætter dit 3com til i stedet , eller !!
jeg har tdc og mig bekendt må man ikke bruge et andet modem end deres ?
tco

Kommentar
Fra : tcolsen

Dato : 13-10-04 15:19

hej igen
jeg spørger fordi jeg skal have en wireless router , men det gjorde ikke mig noget , hvis modemet også røg sig en tur
d-link eller 3com --jeg tror jeg tager 3com

Kommentar
Fra : FrankCo

Dato : 13-10-04 19:40

tcolsen:
tjaa..., hvordan du vil takle hvad tdc siger, vil jeg lade dig om, men 3com'en har indbygget modem, og er noget mere pålidelig end d-link, hvilket jeg er gået fra, men det kommer jo an på hvad men skal bruge den til osv... 3com koster cirka det dobbelte af hvad en d-link gør... men der er sikkert mange meninger om hvad der er det bedste... jeg valgte 3com fordi jeg har arbejdet med dem i erhverv, og ved at der er stabilitet over dem, og jeg var ærlig talt træt af at problemer med andre mærker, ellers kan jeg også anbefale Cisco, hvis altså penge pungen er til det.
frank/