/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Farvel alle Kandu'er
Fra : arne.jakobsen
Vist : 546 gange
500 point
Dato : 24-09-04 22:18

Da jeg meldte mig under Kandu's faner, var det for at bidrage. Fandt ud af, at der også var noget der hed SmallTalk. Der mødte jeg andre Kandu'er og også nogle såvel dygtilge som hyggelige.
I de seneste uger har en Psykopat imidlertid haft held til at skille os ad. Jeg synes at det er noget skidt. Jeg har prøvet at forsvare mig selv imod disse angreb, men har kun fået liden støtte.
I konsekvens heraf, har jeg nu valgt at sige farvel. Jeg smider alle mine ledige point ind på spørgsmålet. Har tænkt mig at checke en af de nærmeste dage. Men vil ikke vurdere kommentarerne. Den der svarer først får dem. (Med mindre jeg har en ide om at han er Psykopat!)
Ha' et godt liv.
Kærlig hilsen Arne JAkobsen

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 510 point
Dato : 24-09-04 22:20

Ignorer psykopaten

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 24-09-04 22:21

Hej arne
Jeg har fra sidelinien fulgt en del med og p åen måde forstå jeg dig godt.
Jeg stnes det er trist at folk skal "jage" hinanden sådan som det tit ses, men der er jo desværre ikke noget at stille op.
jeg håber vi ser dig, efter en pause, da du til tider kommer med nogle brugbare råd

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 24-09-04 22:24

stnes = synes.

P.s man kan kun håbe at folkene bag kandu snart vågner op og gør noget.........

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 24-09-04 22:39

Hold op med det her Arne. Lyt til de velmente råd om at tage det mere roligt og stik en finger i jorden før du drøner derudaf.
Min modvilje mod, at råbe for højt op skyldes de bitre erfaringer jeg har gjort, men jeg ville ikke lade mig jage væk og jeg er her endnu.
Du kan provokere ret så kraftigt når du bliver irriteret, men jeg er sikker på at du kan finde din plads her hvis du slapper en anelse mere af.
Jeg skal gerne støtte dig hvis du bare vil lade være med at kalde mig ting fordi vi bliver uenige om metoder.
Der er plads til alle hvis man vil finde en plads i det ellers meget skæve geled.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-09-04 22:42

jeps..Arne..jeg ved at om et par dage er du faldet ned igen..som vi tyre siger: "sov pået"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 22:43

arne.jakobsen -> Jeg har i min tid set mange forlade kandu.dk

Regn dog med du sikkert allerede er inficeret af denne uhelbredelige virus

Det er de færreste der ikke vender tilbage

...og der er ingen kur eller hjælp at hente : http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=337439

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-09-04 22:53

HVis du går pga en pshykopat, lader du jo ham vinde.
Han bliver sgu nok hurtigt træt af at opføre sig på den måde.
Syntes også du lige skulle sove på det :)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-09-04 23:07

Det, der er så pokkers ved at læse folks bemærkninger mv. er, at de meget let kan misforstås, da vi jo alle sammen tolker ordene hver især.

Derfor er smileys en god hjælp til, at udtrykke, når man er ironisk/humoristisk - glimtet i øjet.

Men desværre er der nogle, der ikke tænker så meget over, hvordan deres ord bliver modtaget.

Arne - stik en finger i jorden - og sig til dig selv, at ubehagelige bemærkninger siger mere om ytreren end om modtageren.

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 24-09-04 23:09

Rolig venner han dukker op igen.
Jeg arbejder med hans typer hver dag, så lur mig inden der er sagt 123nu så er han igen.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 24-09-04 23:17

svampearne... jeg tror ikke på hverken at du arbejder eller at du plejer social omgang med andre. (mennesker, altså)
Jeg tror at du er ensom...
...og har spist de forkerte svampe.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 24-09-04 23:18

Hej Arne. Prøv lige at læse Kandu teamets egen historik, så vil du se at den slags personer som svampearne+alle hans nicknames får sparket på et eller andet tidspunkt

http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=2371

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-09-04 23:24

Slap af arne.jakobsen - som flere har skrevet til dig i andre tråde ignorer den person der prøver at efterligne dig, hvis du kunne det, så var denne person blevet træt af det.
Hvis du så samtidig kunne tøjle dit eget temprament en smule om andre, så kunne meget være undgået, men som MOLOKYLE skriver, så er både du og vi inficeret af virussen kandu.dk så derfor - på gensyn i en anden tråd.

//bentjuul

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 24-09-04 23:36

Svampearne.
Jeg har fulgt det hele på sidelinien, og der har været mange psykopater her i kandu, men du er hidtil den største jeg har stødt på.
At kopiere hele arne.jacobsen´s indledning ind som et cv for dig gør dig ikke mindre psykopatisk.
Tro mig, du vil fremtidig kun blive mødt med nedgørelse af al hvad du måtte skrive i diverse indlæg, du vil ikke få ro, du vil aldrig blive anerkendt som en kandu, du har kun kort tid tilbage her på kandu, tro mig, eller erfar.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-09-04 23:40

ja som jeg skrev til svampearne i en anden tråd:

ja svamp, der tror jeg så også lige du tager fejl..han er en elskelig og aldeles intelligent herre..som bare ikke kan holde sådanne fyre ud, der tror at de har opfundet den dybe tallerken og som sidder trygt bag sit tastatur og tror de er nogle fandends fyre..ja da jeg var ung brugte fyre som dig "huden" (læderjakken) til at føle sig seje i..nu er det blevet endnu nemmere..men min dreng, engang vil du se tilbage på dette og tænke..hold da kæft hvor var jeg dog en led stodder..og så græmmes du ved dig selv.

Med mange tanker
mango

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-04 23:42

Ja, arne, om du vælger at gå, må være helt din egen beslutning.
Men så skal du sgu lade være med at blæse din "afgang" så stort op som du gør, hvis du alligevel vælger at blive.
For så kan jeg da først se, at nogen vil finde det ovenud morsomt at drille og gøre livet surt for dig herinde.

Jeg vil først pointere, at det ikke er alt det du har fået "i hovedet" herinde, der er acceptabelt. Men det har de fleste af vi andre også prøvet.
Men uskadelige drillerier som dem der er kommet fra f.eks. svampearne, altså de "afskrevne" tip og drillerierne i efterfølgende diskussioner, nok var ebbet lige så stille ud hvis du havde valgt at ignorere det.
Så der vil jeg godt give flere andre ret i, at du er et nemt offer.
mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 00:08

Jeg tror Arne er gået i seng....håber han sover godt og er frisk imorgen...

Kommentar
Fra : rado

Dato : 25-09-04 00:14

Hej Arne !
Du må hygge dig.
MVH Christian Rado

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-09-04 00:15

Du bør ikke lade dig provokere af et umodent, barnligt fjols som ham, der kalder sig svampearne. Han er jo en kujon som ikke tør give sig tilkende, - han har ikke lavet andet end åndssvage provokationer under "Tips", så han er da svær at tage alvorligt! Det burde du heller ikke. Men Kandu burde give fjolset karantæne for at chikanere på dén måde.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 00:18

Jeg spiser bare for mange svampe og har derved fået stillet diagnosen....

Svampepsykoser kan opstå enten fordi man har indtaget en større mængde psilocybinholdige svampe, eller fordi man er psykisk følsom for psykoser. En svampepsykose kan være særdeles ubehagelig, og kan medføre akut indlæggelse på et lukket psykiatrisk afsnit. Behandlingen er medicin: anti-psykotika indtil symptomfrihed. En psykose kan variere i sin varighed fra timer til uger. Efterfølgende kan der opstå flashbacks (ubehagelige oplevelser der gentager sig i hukommelsen, som om de var virkelige). Der kan også opstå generende humørsvingninger ved gentagne overforbrug af psilocybinsvampe. Svampepsykoser kan være livsfarlige fordi man ikke har en realistisk opfattelse af sin omverden. Man tror f.eks. man kan flyve eller gå igennem en glasdør eller kan svømme og trække vejret under vandet.

Mange Kærlige Hilsner SA

husk det nu venner.

ps. mango er glad for du ingen forventninger har, for så skuffes du jo ikke

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 00:23

svampearne: Det ville fylde mindre hvis du ville nøjes med at poste det link du har kopieret fra.
Jeg betvivler ikke din viden/erfaring om psykoser (faktisk bestemt ikke!!!), men det er simpelthen for patestisk at kopiere fra netdoktor.dk eller hvor du har hentet det.

Gå i en DOS-prompt og skriv noget i retning af format c: /y /q og gå så i seng.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-09-04 00:24

Lurer på om alle her er villig til gi seg tilkenne??,ok please,navn,adresse og tlf.nr. udbedes,nej,sikkert ikke,sorry axelise men ser alle innleg her,er jo et forum,man må forvente der er noen som ikke følger ens egne regler og normer,du arne.jakobsen vet også det,sånn er det i dagligdagen også,så tænk deg litt om du eller vil du bare ha mere opmærksomhet??,spør bare

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-09-04 00:28

svampearne,please prøv det med trekke været under vandet,bare en halv time,du kommer i avisen og på tv da hvis du lykkes,ok??

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 00:28

alle er velkomme til at kontakte mig på svampearne@ofir.dk

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 00:39

holniels: Undskyld jeg blander mig, men jeg opfattede Axelises "kujon som ikke tør give sig tilkende" som en "omvendt" måde at sige at han ikke tør andet end at tilsløre sig. Med det ene formål at drive hets imod én anden som åbenbart har provokeret svampearne til at indlede en ynkelig énmandsfatwa som dybest set kun er til generel ærgelse og irritation for alle.
Personligt synes jeg at det er et interessant fænomen, så derfor er jeg ikke begyndt at ignorere det endnu. Men hvis der ikke kommer lidt mere "dybde" eller "budskab" i det projekt svampearne har gang i, så vil han blive endnu mere ensom end han er i forvejen. Han mister i hvert fald min opmærksomhed.

Ja, jeg tror også at arne.jakobsen har brug for opmærksomhed. Det tror jeg også du har. Faktisk tror jeg, at dem, der ikke har holder sig væk fra Kandu Der er bare forskel på, hvordan man forsøger at få opmærksomhed.
Det er helt sikkert forskelligt, hvordan vi opfatter og reagerer på den måde folk forsøger at få opmærksomhed, men jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg synes at svampearnes måde er den ultimativt ynkelige måde at gøre det på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 00:44

En ting er at du fik arne ud, svampearne, men at vi nu har mistet kælekoen det tilgir jeg dig sgu aldrig for!!!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 00:47

Ja nu er jeg jo heller blevet degn på et brevkursus
Jeg har bare der der forbistrede svampepsypose. men putte sove nu for mine fontex virker nu kan jeg mærke og min dejlige viv vil ha min muskuløse krop iaften

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 00:50

Tedd
hvem er kælekoen ??? Hende må vi have hentet tilbage gi et par hint til mig så skal jeg være fra mine pæne side.
Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 00:52

Rend mig svampearne! Du har ingen fremtid på Kandu!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 00:54

svampearne:

Ikke nok med psykose. Der ER også tale om depression.....
og åbenbart hallucinationer....

Trist!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-09-04 00:56

Ja justuniverse,jeg tror alle ønsker en eller annen form for opmærksomhet,får jo en til at føle man lever eller??,
nej men ska jobbe litt senere i dag så natt natt herfra.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 00:58

Måneskinsarbejde Holnils?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:01

svampearne:
Forresten.... kombinationen af ønsket om nævnte sygdomme, fontex og ønsket om at en bestemt legemsdel skal leve op til en Phallus impudicus er ikke gunstig. Bare så du ikke bliver skuffet

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 01:02

justuniverse> det kan du da ikke vide noget som helst om.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:02

Forresten, -ikke at jeg er ekspert på nogensomhelst af områderne. Jeg har bare kopieret det

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:03

ting27: Ved du at jeg ikke kan vide bare lidt om det?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 01:04

justuniverse> Jeg VED at du ikke kan give svampearne en diagnose.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:05

Hov. Ikke "ønkset om nævnte sygdomme" kun "nævnte sygdomme" -undskyld.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 01:07

Du siger:

svampearne:

Ikke nok med psykose. Der ER også tale om depression.....
og åbenbart hallucinationer....

Trist!

Hmmm.. hallucinationer.. nej.. Kan du ikke vide.. Depression.. niks.. det kan du heller ikke afgøre overhovedet!

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:10

Nej det kan jeg bestemt ikke! Det har jeg slet ikke forstand på. Men jeg mener nu heller ikke at jeg har gjort det.
Måske har jeg forsøgt at ramme en tone jeg troede var nødvendig for at kunne trænge ind til svampearne. Så vidt jeg kan se er det kun ham, der har talt om diagnoser?
Når jeg skriver "depression" er det fordi jeg ved at fontex er et antidepresiva. Altså ikke til behandling af psykoser. Og "hallucinationer" var kun fremsat som en (nok mislykket humoristisk) formodning eftersom han nævnte at der var en viv, der ville have hans krop. Jeg havde nok mine forventninger et andet sted, så jeg kunne ikke lige forestille mig andet end at det måtte være et udslag af hallucinationer.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 01:12

nå så ok. ?

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:30

ting27:
Men i øvrigt er det, ved nærmere eftertanke, en god irrettesættelse du kommer med.
Nogen har skrevet til arne.jakobsen at han var "et let offer" for svampearne fordi han hidsede sig op over ham. Jeg er faldet i det hul, at svampearne synes at være et let offer for mig. Og derfor gik jeg på jagt...
Så et eller andet sted må jeg tage din irrettesættelse til efterretning og gribe til egen barm. Hvis de ting jeg allerede har skrevet om/til svampearne bare tilnærmelsesvis er en del af virkeligheden, så har jeg gjort det stik modsatte af, hvad jeg gerne vil. (Jeg vil nemlig ikke være ond)
Det er nok uklogt (og måske endda ondt) at spøge med den slags lidelser i et offentligt rum, hvor man ikke har overblik over om man rammer bredere (og måske dybere) end tilsigtet.
Så undskyld til enhver der måtte være blevet stødt.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 01:45

Det var jo ikke hensigten at komme med en irettesættelse, så sig ikke jeg har gjort noget godt.. okay!

Desuden er det bedst at være ond mode onde mennesker, og så mere end vedkomne selv har været.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:51

Hmm.. ok, du har ikke gjort noget godt så. Men du staver "irettesættelse" bedre end jeg gør...

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 01:55

Men i øvrigt er jeg ikke enig.
Du skriver:

"Desuden er det bedst at være ond mode onde mennesker, og så mere end vedkomne selv har været."

Så er dødsstraf, stening, 11. septemper og den kontinuerlige likvidering af diverse uskyldige pludselig ok. (selvfølgelig afhængig af hvem, der afgør, hvem der har været ond mod hvem....)

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 01:58

jeg syntes ikke at 11. september kan sammenlignes. Det døde ikke-onde mennesker.

Jeg ændre ikke min mening. Jeg bliver sindsyg hvis nogen arbejder imod mig.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 02:02

Det er så også i orden. Men det må da ikke være nemt med den måde verden fungerer på?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 02:04

nææ.. er det som heller ikke

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 02:08

jeg er stadig af den opfattelse at deet bedste du kan gøre er: at vende den anden kind til.men stadig at hjælpe hinanden til en forståelse!..

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 02:16

Tja Mango... "at vende den anden kind til". Langt hen ad vejen er jeg enig. Men kæmper tit med en desperat følelse af ensomhed hvad det angår. Altså det er et princip, der ville fungerer, hvis det var almindeligt (inclusive en del andre gode råd fra samme sted..) Men ikke hvis man er den eneste i nærheden, der gør det. Så får man ondt i kinderne

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 25-09-04 02:29

He HE He... snak med din ven FrankSP. Du laver nu ligesom ham denne mopseprimadonnaafgang, og fandme om slingerfisserne ikke vender latterligt tilbage kort efter. Det er til at dø af grin af. Bliv dog eller skrid, og lad være at puste din afgang op, som om Kandu ikke forventes at kunne overleve uden dig. Der er så mange skvadderhoveder på Kandu, så en svamp fra eller til gør ingen forskel. Fjols

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 02:30

ja justuniverse, det koster, men jeg er villig til at give den ensomhedsfølelese..for du har fuldstændig ret..for der er ikke mange der er kommet til den forståelse..og det er ikke for at være mere end andre..sådan er det bnare..jeg vil bare at alle har det godt..sådan rent overordnet,,og det tror jeg også at du vil!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-09-04 02:34

ja jeg ville gerne at det var bdre forklaret..men det kan jeg ikke lige nu gg

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 02:42

Ja, det vil jeg gerne. Men i kølvandet af den manglende tilslutning til "konceptet" om at vende den anden kind til kommer faren for at gå i den anden grøft. Forstået på den måde at det "at vende den anden kind til" kan blive et ufravigeligt mantra, så man i stedet for at være næstekærlig og diplomatisk/forstående i højere grad bliver selvhadsk. Man kan risikerer at miste sit selvværd. Det må man ikke. Jeg ved ikke hvor meget betydning "De ti bud" har i dagens Danmark, men hvis man forholder sig til dem - om ikke andet så bare litterært, så er et af budene at "du skal elske din næste som dig selv".
Det betyder ikke, som jeg længe har troet, at "så meget som du elsker dig selv skal du minimum elske andre også". Det er nok mere noget i retning af "for at kunne elske din næste skal du først og fremmest (kunne) elske dig selv".
Så et eller andet sted må der efter min mening naturligt være en grænse for hvor mange gange man skal vende den anden kind til (fra tid til anden)

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-09-04 03:17

ting27: træls for dig. Men jeg kender lidt af det, Hvid du kan bruge den information til noget... Du har min medfølelse.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-09-04 10:27

Jeg synes, at fra allerførste gang, hvor du har givet udtryk for at det var for meget, så skulle det have været respekteret, ellers er det mobning. Nu er jeg ikke klar over om du har det, sagt fra, for så vidt jeg har lagt mærke til er det noget med, at du kalder vedkommende meget grimme ord og prøver at sætte ham(dine egne fjendebilleder) op i et dårligt lys, det er jo ikke ligefrem, hvad jeg kalder problemløsning, nærmere viser det en manglende evne til at overskue situationen og gøre sig gældende. Den bedste måde at eliminere sine fjender er ved at gøre dem til sine venner.
Tolerancen er herinde ligesom andre steder ikke optimal, hvor ofte må vi ikke døje med, at når man har givet sit bud eller mening til spørger, så er der straks en af de andre svarere, der er i gang med at sable een ned, isteden for at holde sig til spørgeren og det der bliver spurgt om, og acceptere at når der er forskellige kanduer, så er der også forskellige meninger og svar og at det egentlig ofte gør det interessant og giver kolorit. Og ofte kommer angrebne fra en vinkel af misforstålse. Jeg har temmlig ofte set dig AJ på den front, i gang med hakkeriet, fordi du ikke kan tåle, at nogen er på en måde du ikke lige forstår eller ikke kan forene dig med. Hvad endten du selv synes det har været berettiget eller ej, interesserer mig ikke, for er der noget mere træls end een der tror han ved bedre end andre og vil have alle med på sin side, og sole sig i spotlyset, det er da topmålet af arrogance. Een ting er at være kompetent på en række områder og give sine bidrag til hvor de behøves, men at give sig i lag med at dømme andre, frem for at lære noget, eller bare slappe af, må da give bagslag før eller siden. For det sidste er nok også sådan du er. Du har nok lige som de fleste også både din gode og knap så gode dage, hvor ikke alt du siger er særlig smart at høre på.
Iøvrigt tror jeg det er ret ligegyldigt, hvad jeg mener, for hvis det betød noget havde det nok været en selvfølge.
Så Goddag Aj - Farvel Aj - Goddag AJ - Farvel AJ -..............................

Kommentar
Fra : skovfogeden

Dato : 25-09-04 10:58

Jeg kan så absolut tilslutte mig Mulberry.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-04 11:29

mulberry -> Du skriver mange kloge ord i dit indlæg. Jeg finder dine betragtninger over tollerance prisværdige, men én ting har du misforstået :

Her på kandu.dk findes en og KUN én, der med rette kan betegnes som eksponent for topmålet af arrogance, være selvforherligende, selvsmagende, selvgod og medie lidderlig. Nemlig... undertegnede !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 11:37

LOOOOOOOOOL Molokyle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 11:46

Du har godt nok en svaghed for provokatører Molo, ikke helt uforståligt, men er det mon virkelig nødvendigt at være så grov i udtrykkene. Vi skal jo ikke glemme at det der sker her dukker op på Google søgninger lige efter det er skrevet.
Ironi og sarkasme er glimrende redskaber til at hive nogen ned igen når de flyver for højt, men desværre er det ikke altid noget vedkommende kan eller vil forstå.

Iøvrigt finder jeg også Mulberrys indlæg for rigtigt og endda særdeles velformuleret.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 11:57

Hmm; er man provokatør når man f.eks kalder brugere for
støvleslikkere og lidderkarle!

Jeg spørger selvfølgelig, fordi jeg har set det skrevet herinde - Gæt af hvem?!

Håber du bliver Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-04 12:02

BjarneD -> Jeg hverken vil eller kan sætte mig til doms over andres personlige vendettaer. Min uforbeholdne mening om andre brugere skal de imidlertid nok få, hvis de henvender sig direkte til min person ...hvis jeg altså gider at svare
Derudover kommenterer jeg uhæmmet på hvad der passer mig, men du vil næppe se uhøvisk sprog fra min side medmindre det er skrevet i et tonefald eller i en kontekst, hvoraf det tydeligt fremgår det er en spøg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-04 12:08

Ps. Jeg har imidlertid nogen gange kommet til at levere mishagsytringer der har vist sig ubegrunnede og i vanlig stil undskyldt over for vedkommende Dette hører dog til sjældenheder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-04 12:10

Jeg har.. <> Jeg er..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-09-04 12:11

Mulberry
M.h.t. dit indlæg: Det er slet ikk' så ring' endda

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-04 12:28

We' do wa' Mulberry, det syns jeg oz!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 12:57

Molo, jeg "beskylder" dig sandelig heller ikke for andet end en meeeeget bred tolerance, og kan så henvise til, at da jeg på det seneste forsøgte, at gøre lidt lige som dig så blev jeg overfuset af A.J. fordi jeg ikke har støttet ham og Creamy bebrejdede mig, at jeg ikke støttede imod the_expert m.fl.. Altså gælder der forskellige regler for forskellige mennesker eller også vil nogen bare lange ud efter mig fordi jeg tør forsvare MIG SELV. Jeg har ved flere lejligheder fået at vide at jeg ikke skal blande mig, af især Creamy, og når jeg så lader være er det også galt.

Creamygirl du skal vist ikke lægge så meget vægt på hvad dit idol fridaflip har skrevet under sine forskellige pseudonymer. Hun provokerer nemlig og det gør du også når du kommer med løsrevne citater, hvilket for øvrigt var fridaflips speciale. Så vidt jeg husker blev jeg beskyldt for udtalelserne, men Frida har beskyldt mange for meget og jeg har forresten hørt lidt om at Frida ikke mener, at andre (Creamygirl) skal forsvare hende da hun godt selv kan klare ærterne. Det eneste du gør er at holde live i de kedelige begivenheder der foregik for flere måneder siden, og hvad har det med Mulberrys indlæg at gøre eller Arne for den sags skyld. Er det ikke snarere et forsøg på at fratage mig ytringsfriheden ved hjælp af en ubehjælpsom psykisk terror og hvor fro falder du ikke over de andre der skriver det samme som mig.
I øvrigt så kan få ord ude af sammenhæng giver en helt anden mening, og når man gør den slags er der kun et formål, at hævde sig selv og nedgøre andre. NN mødte i dag ædru på arbejde, (det gjorde han hver dag, men denne sandhed fremstårpludselig som noget helt andet.)
Jeg har i kampens hede fået skyld for mange forskellige profiler, men har ikke kunne påtage mig dem og det burde være tydeligt for enhver, at jeg tør sige min mening under egen profil.

Hvad med at hjælpe og besvare spørgsmål i stedet for at søge for at finde noget smuds som kan kastes i hovedet på nogen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-09-04 13:17

>BjarneD: Hvad med at hjælpe og besvare spørgsmål i stedet for at søge for at finde noget smuds som kan kastes i hovedet på nogen.<

Hørt!!!

Det er jo, KANDU er beregnet til, ikk'!

Lørdagshilsen
Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 14:06

Bjarne får lørdagspokalen (med fare for at blive kaldt en af sjukkerne)
Hilsen
Keldd.
Sjuk sjuk sjuk sjuk.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 14:14

It's a sad and beautiful world!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 14:36

BjarneD

Jeg lægger i dette tilfælde ikke vægt på hvad mit idol har skrevet, men derimod på, hvad DU har skrevet. Det var nemlig dig Bjarne, der kaldte nogle af dine meddebattører for bl.a støvleslikkere, facister og lidderkarle.
Søg på BjarneD og the_expert - og du vil finde tråden, hvor I er meget enige og bruger grimme ord om de profiler der ikke deler jeres mening

Tænk! at du sidder på din flade røv dag efter dag og klandrer Arne for at bruge grimme ord, så snart man ikke er enig med ham
Nu skal du endelig ikke misforstå og tro jeg ikke mener det er okay, at du kalder andre for psykopater, google idioter, støvleslikkere, facister, lidderkarle SA folk osv. Længe leve ytringsfriheden! Dog undres jeg over, at du smider med sten efter de profiler der gør det samme!

Det var bare lige det jeg ville sige tuttelou og god weekend

//Creamy (der ikke vil dirigeres til at besvare spørgsmål) er det jer meget imod, at der skrives indlæg som ikke er et svar på noget, så bemærk, at vi hver i sær er frit stillet til at fjerne hakket nederst på siden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 14:48

Ps. Forøvrigt er det kun din store interesse i mine smalltalkspoint jeg har bedt dig trække snotten væk fra
Bland dig for gud skyld i alt hvad der rører sig, men lad være med når du føler dig nedgjort, at fornedre dig selv til at kommenterer folks ret til at være her set ud fra, hvordan de har opnået deres point

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 14:49

Creamy du plejer at skrive at nu fjernes fluebenet for at lukke munden på andre og det jeg har skrevet står i en helt anden sammen hæng og jeg har aldrig kaldt nogen liderkarl, men opfordret en der optrådte som sådan til at frekventere et chatroom for sådanne og støvleslikker er min udgave af det nogen har kaldt mig, >>bruntunget røvslikker<<, og jeg har kaldt nogle psykopater fordi de kaldte mig værre ting. SA folk har jeg ikke kaldt nogen, men hentydet til at nogen forsvarede molokyle på fascistisk vis og har dermed brugt udtrykket selvbestaltet SA korps. Da molokyle ignorerede aggressive angreb på mig foreslog jeg ham at dyrke sine SA'ere. Alt sammen noget der skete fordi jeg blev angrebet meget groft af kalliope som er identisk med fridaflip.
Gammel sag og så er den ikke længere. I øvrigt er din nuværende adfærd tangerende det psykopatiske da du tillader dig selv at kalde andre hvad der passer dig, men jeg må ingenting. Føj!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 14:53

Creamy du er helt ude i tovene. Find dig en kæreste og vær modbydelig over for ham med alle dine mindreværdskomplekser.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 15:15

Hendes problem er jo hun ikke kan finde en kæreste, eller i alfald ikke holde på dem ret længe af gangen.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 16:11

Tja, du er vel nødt til at antyde jeg er en psykopat med mindreværdskomplekser, når du er kommet ud i tovene angående dit eget sprogbrug og adfærd!

At det skulle være pænere at opfordre nogen til et chatroom for liderkarle, fremfor at skrive du mener manden netop er én 'sådan', kan jeg ved gud ikke se
Uanset hvordan du forsøger at vende dine udsagn både ang. lidderkarlen og Molokyles SA korps - så kommer du ikke udenom hvad der ligger i ordene. Faktisk skal der meget til før jeg reagerer på folks sprogbrug, men sidder man som dig og irettersætter andre, så er det da klart at dit eget sprogbrug bliver interessant

Læs mit indlæg igen Bjarne. Ikke for at gøre dig ked af det, men jeg har bestemt IKKE nævnt, at du ikke må praktisere at skrive grimt til og om andre - snarere tværtimod. Jeg skriver (og mener) du har travlt med at irettesætte Arne - alt imens du selv bestrider et sprog der ikke er et hak bedre.
Hørte jeg nogen 'sige' Dobbelt moral ?!

Nu er der forøvrigt hele to ting du ikke skal blande dig i. Mine point OG mine ærester. Styrer suverænt begge dele selv - uden hjælp fra dig og 'din ven' svampen

//Creamy (der ikke fjerner fluelorten endnu,
men vender tilbage når og hvis det passer mig)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 16:20

lol...der smuttede et bogstav
Det hedder selvfølgelig kærester!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 16:57

Nu kan vi så konstatere, at Creamygirl går mere op i at revse andre for ting der er sket for et stykke tid siden samtidig med, at hun selv begår de samme ting som hun revser folk for.
Det er tidsspilde at diskutere med en der end ikke kan acceptere virkeligheden og som bruger mere tid på at irettesætte andre for at irettesætte end hun gør pådet som dette forum er til.
Jeg må ikke blande mig i hvad Creamy gør men hun må åbenbart blande sig i hvad og hvem hun vil og jeg har gennemskuet planen med at få folk til at blive så arrige, at de bruger ukvemsord.
I øvrigt er det irriterende at skulle bruge tid på at forsvare sig imod disse angreb fra en person jeg ikke engang kan respektere.
Jeg syntes at Creamygirl er kværulerende og konfliktsøgende og ikke indeholder noget som helst jeg kan bruge.
Hvis JEG skulle tage noget af dette alvorligt eller respektere det så skal det komme fra en af de mange fornuftige der er på Kandu, men jeg forstår i modsætning til Arne godt, at folk holder sig tilbage for ikke at blive involveret i dens slags ørkesløse ting.
For at sige det meget kontant så vil jeg betragte alle yderlige angreb på min person fra dette aggressive kvindemenneske, som personlig chikane og vil handle derefter.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 17:04

Du er for sjov Bjarne!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 17:28

Creamy du er RET ensom lige nu hva

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-04 17:34

There's a thin line between love and hate!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 17:42

Nothing Brings People together more, then mutual hatred

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 17:57

-->BjarneD

Inden du 'handler' på dette aggresive kvindemenneske (mig) vil det måske være en god idé lige få kandu folkene til at lave en tilføjelse i deres regler!

Citat
Som bruger af kandu medfølger der visse forpligtelser. Det er IKKE tilladt at søge på brugernavnet BjarneD.
Påtager man sig dette og samtidigt irettesætter denne bruger - vil man få frataget alle sine point.
Sker det mere end én gang vil det blive betragtet som personlig chikane og medføre øjeblikkelig udsmidning fra kandu%-):-D

//Creamy ( der hverken elsker eller hader andre kandubruger )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 18:07

Hun kan jo ikke lade mig være. Prøv at tænke på al den tid der bruges på at søge på min profil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-09-04 18:10

Nu skal du endelig ikke tro du er noget specielt Bjarne. Det var en søgning på profilen the_expert der gav mig tråden, hvor du blir´lidt grov

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-09-04 18:29

creamy
Jeg tror the_expert fryder sig over, at høre at det er mig der er den slemme. Er du i ledtog med ham siden du så elegant beskytter ham på denne elegante måde.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-09-04 18:33

BjarneD >ignorer det dog, du ryger lige i fælden.

Fra en af sjukkerne

//bentjuul

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 18:35

ja.. Det er sq da creamygirl der er totalt fucked up her..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-09-04 18:45

For helvede BjarneD.
Hilsen
Keldd
Sjuk sjuk sjuk sjuk Sjuk.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-09-04 19:09

Tak for svaret Reset.