/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Er Vcd Kodet
Fra : john.Svenningsen
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 24-09-04 18:58

Hej jeg har købt et fjerensyn med indbygget dvd afspiller, som er kodet med kode 2
hvilket jeg så ved at betyder jeg ikke kan afspille brændte dvd'er men kan jeg afspille brændte vcd'er jeg brænder fra min computer

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 24-09-04 19:03

ja det skulle du kunne

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 24-09-04 19:26

ja det kan du hvis din dvd understøtter cd-r/cd-rw, det må du jo kunne læse frem til i en evt. brugsanvisning.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 24-09-04 19:30

alle dvd kan og hvis den ikke kan er den meget dårlig

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 24-09-04 19:48

Nå jamen jeg har nu prøvet at brænde en vcd ud via nero og jeg lavede også min egen menu men når jeg sætte filmen i dvd'en kommer menuen godt nok men jeg kan ikke afspille filmen Hvad Er Der galt

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 24-09-04 20:36

virker den på din pc og hvis du har en anden dvd afpiller virker den så der.. bare for at udlukke at der er fejl på skiven..

Junior

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 24-09-04 20:39

Jeg har ikke andre dvd afspiller og hvordan vil du have jeg skal afspille en vcd på computeren

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 28-09-04 19:53

kunne det tænkes jeg afspiller den forkert jeg trykker på pilene hvilket gir mig et forbudt tegn så trykker jeg på ok Der sker ikke noget

Kommentar
Fra : A_MADE

Dato : 10-11-04 23:37

regionkoden har intet med afspilning af vcder at gøre.