/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
"Opkaldsforbindelse -dialogboks" kommer ~
Fra : christina3018
Vist : 876 gange
100 point
Dato : 24-09-04 16:02

Hej!

Jeg har en pc med windows 98 hvor jeg bruger outlook 6 på. Problemet er, at hver gang jeg starter pcen kommer dialogboksen for opkaldsforbindelse frem! Og den gider ikke forsvinde når man trykker annuller?! :S

Har prøvet og genstarte med samme resultat og jeg kan ikke finde noget i instillinger for opkald, som jeg synes burde afhjælpe problemet.

Please help :'-(

mvh. Christina

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 16:07

hmmm - prøv at klikke på offline/online i outlook express - kan være den dukker op en enkelt gang men efterhånden gør den ikke - burde faktisk slet ikke gøre det.
Jeg kan huske at jeg lige akkurat også blev sur over det engang - og har brugt offline/online funktionen siden

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 24-09-04 16:19

Altså den offline/online funktion der ligger under menuen "filer"?

Kan ikke komme til at afprøve det nu, da jeg ikke lgie er i nærheden af min egen pc. Men tror du det vil hjælpe...det er lige når windows er startet op den kommer :S

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 24-09-04 16:26
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 16:27

Marker hele linket og kopier det og sæt det ind i din adresselinje! Damn Kandu!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 16:33

offline/online funktionen skulle da gerne sidde oppe i outlook expres i værktøjslinien - hvis ikke så tryk vis derefter layout og find den og tilføj og ja det virker

Kommentar
Fra : christina3018

Dato : 24-09-04 17:26

Okai prøver lige begge dele her i weekenden så

Godkendelse af svar
Fra : christina3018

Dato : 26-09-04 18:24

Tak for svaret tedd.