/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
store sexede quinder
Fra : heidicnielsen
Vist : 5885 gange
120 point
Dato : 24-09-04 13:43

Min kone er dejlig stor og jeg finder hende utrolig sexet, men jeg har lagt mærke til at når jeg er sammen med andre mænd og snakken falder på emnet sexede kvinder er det kun tynde kvinder der dur, mens de på tomandshånd sagtens kan snakke om at store piger også er sexede.
Hvorfor er vi mænd dog så bange for at indrømme at vi også tænder på andet end fotomodeller.
Jeg har taget billeder af min kone og lagt dem ud på en netside, der får hun topkarakter og ligger meget højt oppe på top 10 listen, det viser jo at der er andre end mig der tænder på hende.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 14:10

tag en cola og fald lidt ned

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 24-09-04 14:12

En mand der hedder Heidi.........

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 14:15

Heidi elsker sin kone...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 15:13

[hør]Er hun klar over du har lagt billeder af hende på nettet og er hun indforstået med det ???

...så vil vi nemlig også gerne ha' en URL at kigge på

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : fedtmule30

Modtaget 120 point
Dato : 24-09-04 15:14

Hej

Lad mig først sige at jeg aldrig har set mere barnelig svar men ok hvis andre vil synke så lavt så er det da okay med mig men jeg skulle jo svare på det her og jeg vil mene at store piger er ligeså dejlige som alle andre piger jeg kan ikke se den store forskel og vi mænd er jo heller ikke for tynde selv og vi mænd snakker ikke om det når at vi er mange samlet er det nok fordi at det er tabu og ikke noget man snakker om.Så er man mærklig og pervers.
fedtmule

Nb. kunne det måske tænkes at han skriver fra hans kones profil prøv at bruge hovedet hvis i har et !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 15:19

springer lige i luften - for du milde kineser - medieverden der forandrer folks syn på dit og dat og ingen tør gå det imod - grrrrrrrr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 15:20

og før eksplosionen lægger sig - at turde være sig selv og lade andre være sig selv - er det ikke bare herligt ?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 15:22

lol.. Den tanke har jeg da tænkt... Jeg syntes nu at fede kvinder er mega klamme.. hvad vil jeg kalde dem.. .. omvandrende fedtansamlinger! Men okay.. Fordi du også har en fed kone skal du selvfølgelig forsvare det.. ad bad.

Citat
vi mænd er jo heller ikke for tynde selv
.. forkert igen igen.. Der er flere fede kvinder end mænd... i hvert fald i USA.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 15:33
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-04 15:45

Jeg tænder på alt, hvis slutningen af personnummeret kan deles med 2.
Fedtmule.. hyrd-hyrd,,, barnlig.. hydr-hydr!
Hvor kender du dog min vægt fra ? ikke en gang min egen vægt kender den.
og kunne det ikk' være 'perverst' at gå i konens bh, hvis man aligevel bruger hendes profil,
det næste blir vel at 'låne' hendes dankort.
Fedtmule, uden dig havde vi jo ikke været mange samlet,, hydr-hydr,
hvem tvinger dig til at svare, sidder konen på dig eller er du i virkelighedden nora hydr-hydr.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 24-09-04 15:47

ting27, Ja men det her er gudske lov ikke USA.

Ang det med store kvinder, Jeg tror at mange mænd tænder på dem, fordi der er noget "moder" i sådan en stor kvinde. Varme-trykhed og blødt... Ligesom dengang man var barn og lå ved mor.

Faktisk syntes jeg at der er mange store kvinder der bære deres størelse med stil.. De kan se helt magtfulde ud.
Her taler jeg ikke om dem på 200 kg.... der er self. grænser :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 15:47

Hm...... hvis jeg skal udbrede mig om mine egne sexuelle preferencer vil jeg sige :

Jeg er 44 år, 1.75 m høj, vejer 64 kg og er atletisk bygget. Mellemblond hår og blå øjne : http://members.fortunecity.com/molo4/d17.html

Jeg foretrækker kvinder af nogenlunde samme statur.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-09-04 15:51

Selvfølgelig kan store kvinder være sexede. Nu er det jo bare sådan, at kvindeidealet efterhånden har udviklet sig til, at mange i stedet for at leve sundt går i den modsatte grøft og ligefrem kan udvikle anorexi i deres desperate forsøg på at leve op til disse forskruede meninger om, hvordan en kvinde bør se ud.

Jeg indrømmer blankt, at jeg selv er en 'freak' når det kommer til ikke at udvikle overvægt! Spæner gaderne tynde flere gange om ugen, spiser relativt sundt og supplerer til tider med skrap konditionstræning. Man kan så spørge sig selv hvorfor?! og mit argument er, at overvægt/fedme giver alt for mange livsstilssygdomme så som hjertekar sygdomme og diabetes, og det er i sig selv nok til at jeg mener vi bør tænke sundhedsfremmende.

Jeg kender dog kvinder som er moderat overvægtige, som i mine øjne er særdeles flotte piger, men jeg mener bestemt også, at KÆMPE kvinder kan være det stik modsatte. Ekstremt tynde kvinder, synes jeg til gengæld er ligeså utiltrækkende som de ekstremt overvægtige - så alt i alt er min mening vel, at det er meget individuelt, hvad den enkelte 'tænder' på. Om mænd ligefrem ikke vil indrømme at de kan lide de store piger tror jeg nu ikke på, hvorfor skulle det forholde sig sådan?! Første gang man mødes er det klart det som øjnene ser, der er det afgørende for om man finder det modsatte køn tiltrækkende (vi har jo ikke andet at forholde os til), men Jeg nægter simpelthen at tro på, at jeg eksempelvis ville tænke 'wow han er lækker' hvis manden ved første øjekast er et kødbjerg som Amin Jensen, men igen, vi er forskellige og det er jo herligt

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 15:59

Jeg tror creamygirl gør sig alle disse fysiske anstrengelser for at leve op til MIT kvinde-ideal

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 16:03

ahh.. varmt i dag. Nogen der kender en person der hedder Jean Lydeking og bor i Roskilde ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-09-04 16:16

hehe...God weekend Molokyle
Ja, du er både skøn og dejlig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 16:22

ting27---< beklager har ingen kone og du må kun gætte en gang på hvorfor - *G*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 16:26

øv at jeg ikke kunne dy mig for lige at kommentere ting27 - det her er vist ved at udvikle sig - så fred på jord !!!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 16:35

miritdk> Det var fedtmule30 (Jean Lydeking, Roskilde) jeg kommenterede.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 16:38

for ser du miritdk... mens jeg skrev den ene kommentar, nåede du at skrive et par stykker.. Så.. nej.. Det er ikke mig der er dum. Den der er dum er dig.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 24-09-04 18:31

Hun hedder ikke Jean Lydeking men Eva Lydeking......

For at vende tilbage til spørgsmålet:
Jeg er én af den slags kvinder, som passer meget på mit udseende ved hjælp af sund kost og motion. Alligevel synes jeg ALTID, at jeg vejer 4 kg for meget....fordi jeg ELSKER mad, og livet skal sgu leves og nydes! Alle de mænd, jeg har kendt, inklusiv min mand, foretrækker slanke kvinder, men hellere med et par ekstra kilo end for tynde! Jeg har aldrig mødt nogen mand, der reelt synes at de meget tynde modeller for alvor er sexede. De ser smukke og flotte ud i tøj, men en benet røv....helt ærligt drenge??! Hvor lækkert er det?
Selv foretrækker jeg mænd, der passer på deres krop og motionerer. Det siger da meget om et menneskes livsindstilling, hvis fedtet bare flyder ud over buksekanten. Puha! Det er bare ikke en mand, jeg ville kunne bide i!
Men altså...selvfølgelig er det godt, at vi er forskellige. De er én til os alle...er det ikke det man siger?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 18:39

Jeg tænkte på hendes mand som startede denne tråd.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 18:40

axelise> lol.. hvornår er man FOR tynd.. ? kan man ikke blive. Man kan kun blive for tyk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 20:02

ting27 -> Joeh... som mand kan man godt finde piger for tynde ! Én ting er; hvordan man er skabt fra naturens side : Grim, smuk, tyk, kraftig, slank, tynd, høj, middel, lav, lille, stor, rød, hvid, gul, brun, sort, krøllet, glat, skaldet osv..

..en anden er; hvordan man plejer denne krop. Der er ingen der siger man skal løbe livet af sig, være biodynamiker eller afholdsmand, men mennesker ér nu pænest og mest tiltrækkende, når de ser sunde og raske ud.

Ekstremerne : Overvægtige og anoreksi tilfældene finder jeg frastødende. Medmindre man har et eller andet psykisk problem, trauma eller er af seksuel afvigende karakter kan man da umuligt føle sig tiltrukket af disse typer.

Må vi ik' nok snart se det billede heidicnielsen ? ...eller ved mutter ikke, du har lagt hende til offentlig skue ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 20:06

haha.. Han tør nok ikke.. Jeg tør heller ikke at trykke på det link der evt. kommer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 20:50

ting27 ->

Tænk det skulle komme fra en profil, hvis liv består af ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 20:53

Hm... Nu ka' kandu.dk lige pludselig heller ikke finde ud af at vise egne smily'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-09-04 21:27

jeg er ikke til fede kvinder...

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 24-09-04 23:35

Hvem siger også at de skal være fede? Der skal da bare være en smule kød på skelettet....

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 00:36

men nok om det..

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-09-04 02:01

BMI 16-22 er foretrukket.

Kommentar
Fra : heidicnielsen

Dato : 25-09-04 09:31

Jeg troede dette var et forum for "voksne" som kunne debatere eller hjælpe hinanden. Men kors for nogle barnlige kommentarer der er kommet.
Og så lige nogle svar på spørgsmålene.
Min kone er hverken ulækker eller klam. Hun gør meget ud af sig selv, pænt tøj, sminke, hun har en bedre kondition end jeg har og jeg træner.
Hun er meget charmerende og er tit humørbomben ved diverse fester og sammenkomster.
Hun ved godt at jeg har lagt billeder ud på nettet, hun har selv været med til at vælge dem ud.

Godkendelse af svar
Fra : heidicnielsen

Dato : 25-09-04 09:36

Tak for svaret fedtmule30.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-04 10:55

heidicnielsen -> Ked af det, men dén tror jeg altså ikke på :

Citat
Hun ved godt at jeg har lagt billeder ud på nettet, hun har selv været med til at vælge dem ud.

Det er muligt at hun har valgt nogle billeder ud til dig, hvor hun selv synes hun tager sig præsentabel ud, men godkendt at du har udstillet hende som stemmekvæg ? Den hopper jeg ikke på. Når man lægger noget ud på nettet er det for at promovere sig og sit. Derfor har mange selv en hjemmeside. Når du ikke lægger et link (URL) her, virker det som du/I istedet har noget at skjule ...ikke at vise frem !

Iøvrigt har jeg vist i denne tråd overhovedet ikke udtalt mig om din kone. Jeg (..og andre ) har blot som du ønskede det, givet min (..vores) mening til kende. Når man ryster æbletræet, risikerer man også at få noget i hovedet
Hvad er mest 'barnligt' ? At begynde at skyde folk i skoene; allerede fra spørgsmålet blev stillet, at mænd skulle være løgnere og siden brokke sig over de der siger dig midt imod, ikke er 'voksne'? ..eller at komme med sin uforbeholdne mening ? Tjaeh.. det vil jeg lade andre om at dømme.

Ps. Jeg er da kun glad på jeres vegne; I føler jer tiltrukket af hinanden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : heidicnielsen

Dato : 26-09-04 19:57

Hej... jeg er heidi c nielsen.
Det er min and der har lagt spørgsmålet ud til jer.
Ang. billederne på nettet så er det mig der er vild med at få dem lagt ud. jeg tænder på de kommentarer og fantasier
der bliver skrevet.
Til molokyle : de kommentarer som min mand hentyder til er bla de ting i svarer til hinanden.
og linket til hjemmesiden er www.gratis6.dk
venlig hilsen heidi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-09-04 20:24

hehe...håber du mener mand og ikke din and