/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Fejl: unexpected T_LNUMBER
Fra : steenolsen
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 23-09-04 10:26

Hej,

Jeg får en fejlmeldning i min PHP koder, som jeg håber du kan hjælpe mig med at løse.

Når jeg indsætter denne kode:
<?
include("connect.php");

// HENTER ALLE AKTIVE MODULER
$q_moduler = mysql_query("SELECT modulid, modulnavn FROM webshopmodul WHERE aktiv = '1' ORDER BY modulnavn ASC");
while($vis_modul = mysql_fetch_assoc($q_moduler)) {
   echo '&#9642; <a href="webshop.php?vis=modul&id="'.$vis_modul['modulid'].'">'.$vis_modul['modulnavn'].'</a><br>';
}
?>

Får jeg følgende fejl
Parse error: parse error, unexpected T_LNUMBER, expecting ',' or ';' in /STORE/effort_dk/public_html/webshop.php on line 310

Linie 310 er den der starter med $q_moduler....

Det mærkelige er at det virker fint på min egen maskine lige indtil jeg uploader til min server.

Steen

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 23-09-04 10:57

Skal lige tilføje, at der IKKE er mellemrum i min koden i "modulnavn" sidst i linien, sådan som der er her i indlægget.

Accepteret svar
Fra : rfh

Modtaget 100 point
Dato : 23-09-04 15:38

Prøv det her

Kode
<?
include("connect.php");

// HENTER ALLE AKTIVE MODULER
$q_moduler = mysql_query("SELECT modulid, modulnavn FROM webshopmodul WHERE aktiv = '1' ORDER BY modulnavn ASC");
while($vis_modul = mysql_fetch_assoc($q_moduler)) {
echo "&#9642; <a href=\"webshop.php?vis=modul&id=\"'".$vis_modul['modulid']."'\">'".$vis_modul['modulnavn']."'</a><br>'";
}
?>

mvh
rfh

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 23-09-04 15:48

Hej rfh,

fandt selv ud af fejlen i mellemtiden. Det viste sig at der manglede en ' i linie 253.....

Ellers tak for indlægget
Steen

Godkendelse af svar
Fra : steenolsen

Dato : 23-09-04 15:48

Tak for svaret rfh.

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 23-09-04 15:55

Selv Tak,
rfh