/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
lastbil søges
Fra : claraogsigne
Vist : 395 gange
200 point
Dato : 23-09-04 00:43

Jeg og min kommende mand som er lastbilchauffør skal giftes til februar 2005.
Mine børn vil så gerne overraske deres far efter vielsen i kirken, med at vi bliver hentet i evt. en gammel flot veteranlastbil eller en rigtig flot evt. med stor "snude" lastbil der er blevet godt gejlet med forkromning og malerier.
Er der nogle, der kan hjælpe mine børn. Vi bor i Vendsyssel.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 23-09-04 07:20

Flytteforretningen ØBRO i Aalborg, har en fin veteranlastbil.
Prøv at kontakte dem: http://www.obro.dk/

MVH

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-04 11:47

Kan du ikke tale med det firma, som din kommende mand er ansat i. De vil sikkert kunne hjælpe dig med, hvor du skal henvende dig. Det kunne jo være, at de selv ville stille en af deres egne vogne til rådighed den dag.

Her er en fra Århus, men der er jo et stykke vej http://www.cmcstudent.subnet.dk/

hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-04 09:52

claraogsigne

Vil du godt komme med en bemærkning i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/50503
Jeg forstår ikke dine beskyldninger.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 06-10-04 01:42

Det er gjort

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-10-04 01:53

Det ved jeg. Det glæder mig at du slettede det andet spørgsmål.
Jeg håber på, at du finder en løsning på dette spørgsmål.
For et par måneder siden læste jeg i avisen om en, der havde fået løst netop dit problem, men jeg kan lige huske, hvor hun henvendte sig.

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 06-10-04 02:04

Jeg får nok ikke løst mit problem, da brylluppet skal stå til februar og de vil ikke ret gerne have veteranlastbilerne og andre biler ud i dette vejr med salt.
Men jeg har snakket med hans firma og de stiller gerne en lastbil til rådighed, men jeg krydser stadig fingre.
Jeg kunne regne ud at du ikke ville have pointene, siden du ikke loggede dig ind.
Sikke en ballade

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-10-04 23:29

Jeg håber, at du får den rigtige løsning på dit spørgsmål.
Du havde ret i, at jeg ikke ville logge mig ind på dit andet spørgsmål.
Jeg mente at "den sag nu var ude af verden"
Der er ofte ballade på kandu, men jeg er glad for at vi fik løst "vores" lille problem.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 07-10-04 23:45

Det kan jeg se med ham svampearne. Kan de da ikke finde et andet sted og udfolde deres interesser.
Hilsen claraogsigne