/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
NOSTALGI? Equlizer Sansui SE 88
Fra : Jaguaren
Vist : 830 gange
45 point
Dato : 23-09-04 00:06

Hej, er der nogen der kender til en lidt ældre Equlizer, Sansui SE 88 (det er modellen med remote control), og ved følgende om denne model:

1. Hvor gl. er den ca.

2. Hvad har den kostet i sin tid?

3. Nogen der kender et sted, hvor jeg vil kunne downloade en dansk brugsvejledning, den jeg har er på Tysk

4. Min er i flot stand, og jeg vil gerne sælge denne, da min kærste synes "bunken" bliver for høj. Hvad kan jeg forvente i salgspris for en sådan?

Håber på hjælp.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 00:27

Måske kan du finde den her
www.sansui.us/

Desværre er ældre ting ikke i særlig høj kurs, medmindre det er til en liebhaver.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 00:42

http://equalizer-verkauf.de/

et lille stykke nede på siden kan du se hvad en magen til er sat til salg for i Tyskland.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-10-04 14:19

Jeg ved hvor du kan finde ud af alder og nypris på din Sansui. Det kan du hvis biblioteket ligger inde med gamle numre af årshæftet HiFi- Revyen.
Jeg kender dog en som har dem liggende, men da jeg ikke lige ved hvornår jeg kommer ud til ham igen, kan der gå noget tid før svaret er der.
Men den er fra midt 70-erne efter hvad han mente at kunne huske, den eneste han lige havde "i hovedet" er en
SE-7 og den er jo ikke magen til.
mvh dova

Kommentar
Fra : Jaguaren

Dato : 28-10-04 22:53

Hej Dova, så gl. tror jeg ikke den er! Min har fjernbetjening, mon ikke slut 90'erne kan gøre det?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-10-04 14:37

Nu ved jeg ikke hvor længe modellen var på markedet, men det er i hvert fald længere tid siden at den kom frem.
Jeg ved, at i et amerikansk blad: High Fidelity Magazine, da var der en artikel om den i oktobernummeret fra 1986.

mvh dova