/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne Jakobsen dog.......
Fra : svampearne
Vist : 591 gange
21 point
Dato : 22-09-04 21:35

Er nervøs for der er gået dyr i den anden tråd så laver lige en ny tråd til mig og alle de andre arner

ARNE:JAKOBSEN....DOG

http://www.kandu.dk/dk/spg/49869
Jo Siggy, men hvis man kan få lidt sjov ud af det hvorfor så ikke?
Der har sgu ikke været for meget sjov herinde på det sidste.
Har du lagt mærke til den rungende tavshed fra svampearne efter mit spørgsmål kl. 16:11.
Skal han bruge SÅ lang betænkningstid, har han virkeligt et problem.
Jeg ser nu også at han har oprettet en ny profil: Zleepy, for på den måde at kunne stille sig selv Biologi-spørgsmål.
Hvor dybt kan man synke?

>> man kan synke så dybt....... aiiii lader Ziggy selv svare *LOL*

forfanden, afslørede mig selv der. suk! Zleepy er oprettet til formål som dette, og ja, se hvor "god" svampearne er .......( han er sgu god ) *LOL*
Tak for svaret binky. en skam vores expert ikke kunne spotte fælden, og at jeg dummede mig (som xyzzygy) og min gode ven arne.jakobsen trode endda, at jeg (zleepy) var svampearne 2.
http://www.kandu.dk/dk/spg/49886

Så jo mere du skriver søde arne.jakobsen jo mere udstiller du din psykose
du ved den der ...

Kærlige Hilsen SA

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 31 point
Dato : 22-09-04 21:41

åh ja, i prøver faktisk på at være svampekongen begge to

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-09-04 21:43

B t i

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 21:49

hvem er så lige Arne Jakobsen ???

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 21:52

arne.jakobsen Wars
THE ONE AND ONLY
attack of the clones

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 22-09-04 21:58

Kære Gud, Lad der ikke gå svamp i denne tråd, idet næsten hele Kandu området er svampeinficeret

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 22:00

der var den første klon

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 22:16

Jeg tror jeg trænger til et brusebad med tungt vand,si sy sigurd.
Keldd.

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 22-09-04 22:17

hov hov

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 22:24

keld. du mobber mig jo, men alt vand indeholder faktisk 1-2% tungt vand.

hmm, er svampen arne mon arnejkobsen eller experten

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 22:35

Ja det ved jeg.På søndag vil der komme et spørgsmål om vand.Stay tuned.
Og for helvede xyzzygy,hold nu op med de db.profiler.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-09-04 22:51

xyzzygy> Jeg har hørt at der er små mængder tungt vand. Hvorfra har du fået af vide, at der er så ekstreme mængder?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 23:17

har læst det et wandomt sted, men vil lige slå det op,

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 23:19

tungt vand
tungt vand: deuteriumoxid, D2O; vand, hvis brintatomer er ombyttet med deuteriumatomer. Vægtfylde 1,1059, frysepunkt 3,82° C, kogepunkt 101,42° C. Udvindes ved elektrolyse af almindeligt vand, hvori der findes 0,015 % tungt vand, der er mindre reaktionsdygtigt end almindeligt vand. Bruges som moderator i uranreaktorer og til fremstilling af deuterium.

så det var faktisk endnu mindre

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-09-04 23:20

deucterium [döu-] (græsk): tung brint; stabil isotop af brint med atomvægt 2,0147, det dobbelte af almindelig brint; kemisk tegn D. Eksistensen blev først erkendt 1931 af amerikaneren Urey. Findes i normal brint i en mængde på ca. 0,015 %. Atomet består af 1 positivt ladet proton + 1 uladet neutron, uden om hvilke der kredser en negativt ladet elektron. Har som følge af atomopbygningen andre fysisk-kemiske egenskaber end almindelig brint. Finder betydelig anvendelse ved atomkernereaktioner som følge af dets evne til at regulere spaltningsreaktioners hastighedsforløb. Den almindeligste forbindelse er tungt vand (D2O), der findes i flod- og indsøvand og udvindes heraf ved elektrolyse, bl.a. i Rjukan i Norge; andre forbindelser anvendes i medicinske undersøgelser som sporingsstof, idet deuterium kan følges i organismen.

jeg havde åbenbart overset et 0,0 da jeg læste

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 23:26

Hvad sker der egentlig her???????

Synes pludselig det vrimler med nye profiler.
HVORFOR SKER DER ALTID EN HEL MASSE NÅR JEG IKKE ER HER

Hvem er nu zleepy, svampen_arne m. fl. Og kan I blive enige om, hvem svampekongen er???

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 23:38

'amen dee æ mæ!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 23:56

ting27 -> Det skal du da ikke være ét sekund i tvivl om. Jeg er arne.jakobsen. Og hvis du vil læse noget om mig, trykker du blot på mit profil-navn oven over denne besked. Jeg har KUN Én profil. Den person der har stjålet mit øge/kælenavn: svampearne, Har MANGE:Som nogle af dem kan nævnes: Eddie_Skov, The_Expert, svampearne, svampe_arne og Zleepy. Beslut så selv

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 23:58

Siggy -> Kan du da ikke se at Idioten nu prøver at drage DIG ind i krigen ved at påstå at du er ham og han er dig?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 00:10

svampearne -> I dit lange spørgsmål, der som sædvanligt fra din side ikke ER et spørgsmål, begynder du at citere en Kandu'er, Du kalder ham Ziggy. Men hvis du havde fulgt med i trådene på Kandu, ville du vide at "det hedder han ikke" Blot endnu et af dine dybt sygelige forsøg på at få opmærksomhed. Nu hedder du heller ikke længere svampearne? I hver anden tråd optræder du med profilen: svampe_arne. Hvad er der LIGE gået galt? Har du efterhånden fået oprettet SÅ mange profiler, at du ikke længere selv er i stand til at holde rede på dem?

Og så har du i øvrigt stadig ikke svaret på mit spørgsmål i en næsten identisk tråd fra kl.: 16:11.

Men sådan er du jo! Bliver du sat til vægs i én tråd. Undlader du blot at svare og åbner straks en ny. Også gerne under et nyt ALIAS. Shame om You.

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 23-09-04 01:10

hvor er i væmmelige at drille arnejakobsen.
se her hvor dygtig manden er et virklig plus for kandu

Fra : arne.jakobsen Dato : 29-07-04 19:07
Hej BananJoe. Hvis man vil vide noget om Kager, gå til en Bager! Vil man vide noget om Svampe, gå til Foreningen

til Svampekundskabens Fremme (Stiftet i Kbh. i 1905) Jeg er selv kontaktperson til denne forening i det

Midt/Vestjydske område. Jeg går ikke specielt meget op i Psilocybinsvampe, men erindrer da at et af vore

medlemmer Steen Larris for nogle år siden havde et længere indlæg i vort foreningsblad "SVAMPE" der netop

handlede om dette emne. Gå på biblioteket om bed om "SVAMPE" nr. 9 fra 1984 artiklen hedder Psilocybinsvampe

og står på siderne 23-29. Jeg tror det er lige den artikel du har eftersøgt! Lad mig endelig vide hvordan I klarer

opgaven. Venlig Hilsen Arne Jakobsen, Herning.

Fra : arne.jakobsen Dato : 18-08-04 02:04
Hvad vil I egentligt med dette spørgsmål og disse kommentarer. Spille Se & Hør Journalister, Paparazzi-fotografer

eller blot mennesker der føler fryd ved at bade sig i andre menneskers ulykker? Uanset HVAD, er det da

SLADDERKONE-agtigt af værste skuffe! Havde der været NOGET som helst af anklage MO, eller for den sags skyld

hans svigermor for, var de da være blevet anklaget for længe siden! Er der måske også bare en smule Jantelov

indblandet?
Jeg mener det samme som MOLOKYLE, han er blot bedre til at udtrykke sig elegant. Og få så lukket denne

skammelige tråd.

Fra : arne.jakobsen Dato : 18-08-04 02:07
Og før I farer i blækhusest skal jeg lige sige at jeg IKKE er kandu-medlem for at fedte for folk og score nemme

point. Jeg siger min mening, også selv om den kan være upopulær. Hilsen Arne

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 18:56
Kære jeanette. Når jeg selv har den slags problemer, går jeg til "Hestens hovede" og ikke til "Halen". Forstå mig

ret. Dit spørgsmål drejer sig om Microsoft Outlook. De har en udmærket brugerservice, der er helt gratis. Og der

sidder de der ved mest om tingene. Nemlig de programmører og konsulenter, der bliver betalt for at rådgive sådan

nogle som dig. Og NEJ du skal ikke give mig 130 point for det her svar. En af de allervigtigste ting m.h.t. EDB, er

at lære at søge informationer det rigtige sted. Det hedder www.microsoft.d.. M.v.h. Arne

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 22:14
Kære Jeanette. Dit normale søgemønster lyder helt fint. At du ikke kan finde svar på dit spørgsmål via den af mig

anviste hjemmeside, kommer noget bag på mig. Og at du ikke kender udtrykket "fare for at gentage sig selv" er jo

bare trist. Det skal dog ikke skille os ad! Søg du trygt videre. Når jeg kommer på job på mandag vil jeg forelægge

dit problem for mine kolleger. Finder de et godt svar, sender jeg det til dig.
At du har opfattet mine kommentarer som en slags retningsliner, er jo også beklageligt. Du har da fuldstændig

ret i at noget sådant ikke findes på kandu.dk. Venlig hilsen Arne Jakobsen.

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 20:33
Til alle læsere af denne tråd. Jeg har lige modtaget oplysning om at Jernladyen har indtastet et tip. Har været inde

og læse det. DET ER IKKE ET TIP, DET ER ET POLITISK STATEMENT!. Om jeg er enig eller ej, er sagen

uvedkommende. Men hvis noget sådant forekommer på denne side og KANDU.dk IKKE er i stand til at dæmme op

for det, så forsvinder jeg lige så hurtigt som jeg kom pludseligt! Sørgeligt men sandt.

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 20:51
Kære Jette og Bjarne. Jeg har da absolut intet imod ytringsfrihed. Men hvis et TIP-plenum som dette skal have en

berettigelse, skal det også indeholde tips. De der abonnerer/er medlemmer forventer (og har ret til det), at når de

får en email med oplysning om at der er kommet et nyt tips, så også at kune LÆSE et tip. Ikke bare Jettes

politiske holdning til dette eller hint. Hvis DET er Jettes primære mål, kunne hun jo finde et andet demokratisk

forum til udspredelse af sine holdninger. Og specielt til Jette.:Denne tråd blev oprettet af Valentin med det

UDTRYKKELIGE formål at byde mig velkommen. Så det kan ikke påståes at JEG har misbrugt den. Skudt forbi skat.

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 21:40
Bentjuul. Én ting er, i forbindelse med et svar på et spørgsmål eller i et reelt tip, at henvise til andre steder, noget

helt andet at lade et helt TIP kun handle om at man vil have andre til at læse en artikel. Hvis alle synes at det er en

god ide at bruge kandu til den slags, så for min skyld da ingen alarm. Men så bør det foregå i en

diskussionsgruppe/interessegruppe ell. lign. og IKKE i et TIP-forum

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 19:00
Se mit svar på dit seneste spørgsmål. Specielt med hensyn til at huske adgangskoden, så har muligheden

fandtes i mange år. Og jeg har aldrig hørt om nogen der rent faktisk fik det til at fungere. Uanset hvor hyppigt du

beder systemet om at huske din adgangskode, vil det altid spørge om det igen.

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 19:07
Kære ukaukaukasan! Det er super at du spørger om hjælp til sådan noget. Men ved du hvad? Hvis jeg eller andre

voksne skal svare på det, så er vi altså nødt til at vide lidt mere. Hvilket hold ER det bedste? Og hvorfor synes du

det? Bor du selv i Jetsmark eller i Aabybro? Det er jo begge ret små byer, så jeg kunne da godt forestille mig at de

havde fælles skole. Vil du have et godt svar herfra kandu.dk, må du altså fortælle lidt mere. Men så skal vi også

nok prøve at hjælpe dig. Kan du ha' det! Venlig hilsen Arne Jakobsen

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 19:37
Jeg havde slet ikke kigget på hans profil, idet det så tydeligt fremgik, såvel af spørgsmålets karakter, som af det

anvendte sprog at der var tale om en ung dreng. Det kan vist også uddrages af mit svar til ham. Og selvfølgelig

har Creamygirl da ret. Jeg synes bare at det er lidt forkert at besvare et "dårligt stillet" spørgsmål fra en dreng.

Netop ved at give ham mulighed for at uddybe sit spørgsmål, giver man ham også mulighed for at tænke sig om.

Og så kunne mange "hurtige svar" være undgået.

Fra : arne.jakobsen Dato : 01-08-04 21:00
Creamy:
Et langt stykke hen ad vejen kan jeg godt følge dig. Men når du når dertil hvor du selv vil lade drengen vurdere

(vel at mærke udfra de mange svar der er regnet ind), tillader jeg mig at tvivle på hans eller for den sags skyld, ret

mange andre 11 åriges evne til at gøre netop det! Ved at spørge ind til det egentlige problem, før vi begynder at

overøse ham med modstridende svar, hjælper vi ham bedst. Hvis han var forvirret og rådløs før han skrev sit

spørgsmål, er han det da i langt højere grad nu! Hilsen Arne

the_invinsibel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 01:32

Hej igen Eddie. Kan se at du nu igen har lavet en ny profil for at prøve at skjule hvem du er. Hvis du havde lige så meget intilligens i dit hovede som du har ønske om at mobbe, ville du vide, at ordet Usynlig på Engesk/Amerikansk IKKE staves Invinsibel men Invisibel. Det beviser jo blot endnu engang at du er en lile dum dreng.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 01:35

Reset -> Det er sandt for dyden ikke MIG der har bragt svamp ind i det. Det ER den person der har startet denne tråd, og alle hans andre 5 (mindst) alias'er.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 01:36

Her ved jeg du er fejl på den arne.
Invinsibel har faktisk været her længe.
Og er ikke eddie.

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 23-09-04 01:47

det er svært at vær venner når arnejakobsen ikke kan lide det han selv har skrevet

jeg heder ikke eddie og jeg er ikke så god til engelsk og vad så

så vil jeg ikke alligevel vær venner mig dig svampemand når du kalder mig eddie

the_invinsibel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 01:51

dova -> her ved jeg at du ta'r fejl. Hvorfor? Fordi der kommer Nøjagtigt det samme gylle med nøjagtigt de samme stave og sprogfejl fra alle Eddie's forskellige personligheder. DET er typisk for en Skizophren personlighed.
Kære dova: Er det ikke på tide at du benytter din høje IQ til at sortere vand fra lort?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 01:56

Apropos skizofren og stavning.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 01:56

Invinsibel har "været her" i godt et par måneder, og har vist ikke blandet sig så meget i de forskellige spørgsmål herinde,hvis jeg ikke husker helt forkert.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 01:59

Han er endda computernørd så vidt jeg kan se, måske han kan lære A.J. noget

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 02:04

www.kandu.dk/dk/spg/49915
www.kandu.dk/dk/spg/47840
www.kandu.dk/dk/spg/47806

De 3 og dette her, er de spørgsmål Invinsibel har deltaget i, og der er ikke noget hverken i udtryks- eller stavemåde der skulle bestyrke din mistanke, arne
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 02:09

BjarneD -> Synes du virkeligt at jeg er dum fordi jeg bruger den gamle stavemåde ph i stedet for f ? Tag dig dog sammen mand. Det er sgu for lam en årsag til at angribe nogen mand eller kvinde. Som tidligere skrevet synker du dybere for hver kommentar du lukker ud. Sorry

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 02:13

Kan du stave til paranoid, Arne?
Godt det kan du så skrive 500 gange for det er det du er.
Dobbeltmoralsk lige som din veninde
http://www.kandu.dk/dk/spg/47840
Citat
creamygirl Dato : 24-08-04 20:47
Et rigtig godt svar onetime giver kl. 17.36. Så sandt som det er skrevet
Og Rune - jeg forstår godt din irritation. Nogle har meget svært ved at holde sine egne holdninger ude fra spørgsmål herinde, hvilket måske også kan være vanskeligt nogle gange, men det burde være indlysende, at det ikke er det spørgerne er ude efter...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 02:22

the_invinsibel -> Nu har jeg læst hele dit lange indlæg. Ved du hvad: Jeg har jo selv skrevet hvert et ord, og det vedkender jeg mig gerne. Det jeg savner fra dig er: Hvorfor genudsender du disse bemærkninger? Du kommenterer dem jo ikke? Hvad er det i hvert enkelt af mine bemærkninger, du synes er så forkert? Kom dog med en kvalificeret kritik af mine bemærkninger. Jeg skal gerne svare for mig selv og mine holdninger, hvis du synes det er nødvendigt. At kopiere og videresende "uden bemærkninger" er jo både nemt og billigt. Jeg tør godt møde dig i en åben debat. Tør du? Indtil nu tyder det bare på at du skræpper som de høns/ænder du er iblandt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 02:27

Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It’s such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.

Oh it’s such a perfect day,
I’m glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 02:33

BjarneD -> I en anden tråd HAR Creamy fortalt dig at du ikke skal bruge mig til at ramme hende. Nu gør du det Fandme igen. Prøv lige at adskille tingene Bjarne. Nok er Creamy og jeg enige om mange ting, men vi er altså hverken kærester eller noget andet. Det eneste jeg ved om hende er hvad hun selv har fortalt her på Kandu. Det Citat du viser højere oppe, har jo helt åbenlyst IKKE noget med mig at gøre, KUN Creamy. Og efter sådan noget lort, er jeg altså ikke Radikal nok til at sige UNDSKYLD. Nej jeg er MAND nok til at sige "Fy for satan" Skam dig Bjarne!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 02:34

Smukt tedd
Synd du ikke kan sende musikken med.

Sov godt
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 02:48

Arne har du egentlig tænkt på, om Invinsibels kommentar nu også er ment som chikane af dig,

Det er jo faktisk nogen af de pæneste udtalelser du er kommet med der er citeret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-09-04 03:01

dova -> Det kandu da ha' ret I, Jeg er nok lidt tilbøjelig til i øjeblikket at se alle som fjender. Men KUNNE han så ikke ha' skrevet hvad han mente, i stedet for blot at referere mine kommentarer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 06:59

--> BjarneD

Du, og andre må da gerne have holdninger og meninger i trådene smalltalk!
Især i disse svampetider. Det var ikke liige den bedste du kom med der, vel?!
Nope Bjarne, find et sted udenfor smalltalk, hvor jeg spammer med useriøst pjat!
(hvis du kan? )
Til din orientering er jeg ikke Arne´s veninde - snøøøøøft, huuuulk, jeg har ikke en eneste kanduven men jeg klarer mig sikkert alligevel skal du se
Der findes vel et røvhul et sted, der mangler en hæmoride! *S*

hehe..ikke for at tvære i noget, men er der virkelig ingen af alle jer kloge og kanduhoveder, der har opdaget at ham/hende invinsible slet ikke er 'usynlig', men derimod 'uovervindelig'

//Creamy ( der udmærket kan både læse og forstå andet end dansk)

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-09-04 09:03

Arne hvorfor læser du ikke de skrevne ord, du fremstår jo mere og mere ynkelig. At du kl.00.10 stadig ikke har læst xyzzygy tilståelse af at være zleppy...se det ligger langt uden for min fatteevne Så måske vi skulle tilkalde en af de cremede psykologer til dig.

Jeg har svaret på det kl.16.11 spørgsmål henviser endnu engang til du læser min profil søde Arne.

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-09-04 09:04

forfanden arne. jeg har indrømmet at jeg er Zleepy, læste du ikke tråden han linker til

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 10:59

fra Invinsibel
Citat
hvor er i væmmelige at drille arnejakobsen.
se her hvor dygtig manden er et virklig plus for kandu

Arne du angriber selv dine venner. Er det hormonerne der raser siden du kun kan se fjender.

Creamy du er lige så (u)interessant som altid.
Jeg har ikke tid til at gennemgå gamle tråde som Invinsibel har gjort, men jeg har svært ved at se det nyttige i dine udfald mod dem du i selvretfærdighedens navn ser dig gal på.
Underligt, at ingen kan se noget forkert i at du er selvbestaltet Kandu-revser, noget du rask væk beskylder andre for at være.
Socialpædagog og ikke børnehavepædagog, var der ikke noget med at det er samme uddannelse i dag, men bortset fra det så har jeg ondt af dem du skal være pædagogisk over for.
I øvrigt burde din interesse for det psykologiske have fortalt dig et og andet, men nogen (ulærde) bruger jo psykologien som tveægget sværd og ender med at ramme sig selv på grund af deres ubevidste selvdestruktive sind. En adfærd som ofte ses af nogen der er blevet groft svigtet af forældre eller partner. Æ ou?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 11:34

Min computer gik ned i går,og da jeg ikke kunne komme ind på biblioteket,og ad den vej få fat i mine rigtige
Kandu venner (BjarneD,Teed,Bentjul m.fl også dig dova)måtte jeg selv kæmpe mig igennem problemerne.
Nu kører den igen,men sikken bunke sjov jeg er gået glip glib (kun folkeskolen) af i mellemtiden.
Enten skal jeg læse 182 kommentarer,eller ud og rode i haven,og allesammen gæt hvad jeg gør.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 12:05

God fornøjelse i haven Keld.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 12:32

Hej Keld
Jeg var også væk det meste af dage i går, men BjarneD holdt liv i kludene jeg tror squ der er nogle enkelte stykker der er misundelig på hans expertice.
Ha' en god dag i haven Keld.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 12:40

Fyhh Bent nu kommer de efter mig igen og du og Keldd bliver kaldt mine sjukker. Den store Imam for de musselammes diciple. Stakkels jer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 12:43

Keldd
Eftersom ukrudt findes begge steder, vælger du nok det sted der er nemmest at slippe af med det
God fornøjelse i haven

Hilsen dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 12:49

Nåeh Creamy, ikke snøfte! Jeg kan da godt li dig!! Tæller det ikke lidt som Kandu ven?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 13:40

Jeg skulle lige ind og have en tår vand.
Det varmer at se I er her,jeg gik og var så ensom ude i haven.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 14:08

Trådløst netværk og en bærbar med i haven Keldd!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 14:15

Ja, og så kan du få løst det med ukrudtet 2 steder

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 15:22

Så,nu gider jeg ikke hive i det møg mere i dag.
Der er en fotoudstilling klk.17. henne på rådhuset,De bliver nok kede af det ,hvis jeg ikke kommer,
må jo hellere vandre derhen,og sætte tingene på plads,så De ved hvordan man skal gøre næste gang hæ hæ.
bentjuul,på Søndag ved 14:00 tiden,stiller jeg et spørgsmål i kemi,det ligger nok indenfor dine områder,men selvfølgelig,ser jeg meget gerne alle venlige Kanduer kigger med.
teed,næh tak,jeg havde slagsmål nok med den anden i nat.
Nøj,hvor er det flot vejr i dag,det kan vi ikke få nok af.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 15:30

Ja, det har nu ellers lige regnet på mig da jeg stod og arbejdede med brændekløveren.

Har lige indledt fyringssæsonen i dag

hilsen dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 15:54

dova,det er nok på de tider,håber jeg har brænde nok sæsonen ud.
Lad være og klemme fingrene i monstromet.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 17:38

HA Bjarne! lidt interessant må jeg dog være, siden du gider bruge din tid på mig Tror minsandten du befinder dig i en somnolens tilstand og at det er din undskyldning for at diske op med en helt forkert diagnose..

Nope, jeg er ikke selvdestruktiv - men har derimod en synton personlighed, som mine rigtige venner nyder godt af.

Vidste forresten godt, at Tedd godt kan lide mig (lidt) Han er sq ikke så 'stiv' og tillader endda sig selv at fjolle lidt rundt i smalltalk en gang imellem, men Tedd, Lad for alt i verden være med at afsløre, hvad jeg sendte til Nordjylland i sidste uge.

http://vea.qc.ca/vea/v/fer308gts78.jpg

//Creamy ( der godt ved, at venner kan købes )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 17:57

creamygirl: Jeg falder skam kun i søvn om natten og det er da glædeligt, at dine venner opfatter dig som selskabeligt anlagt, men blander du ikke mange ting sammen.

For ganske nylig har du erklæret, at du står bag en henvendelse til Kandu vedrørende the_expert og er det ikke lidt pudsigt at du på et tidspunkt har givet udtryk for undren over bortvisning af andre, endda har spurgt hvor er ytringsfriheden. Sprogbruget var særdeles analogt. Jeg kan godt finde tråden, men føler ikke samme behov, som du for at forsøge at hænge folk ud ved hjælp af løsrevne citater, derfor kun essensen.

Jeg håber sandelig for dig at dine sociale kompetencer er bedre i virkeligheden end i cyberspace for du har godt nok uddelt nogle gok til mange. Din beundring for cyberkæresterne der blev bortvist er mystisk med mindre uoverensstemmelserne i konsekvens skal ses ud fra at the_expert svinede dig til.
Jeg syntes ikke det var rimeligt med disse tilsvininger, men du håner mig jo vedholdende for mine moralske opstød så måske skulle jeg ændre holdning og glæde mig når det går ud over dig, men nej så inkonsekvent er jeg ikke.
Jeg ved ikke om du er blevet svigtet og dermed såret på sjælen siden du har så travlt med, at revse, men det er heller ikke mit problem. Heldigvis.
Du kan ikke købe venner, men du kan købe udtryk for venskab og jeg må nøjes med mine sjukker, som jeg slet ikke kender.
Jeg kan da for øvrigt fortælle dig, at selv om du syntes jeg er helt umulig så har jeg været gift med den samme i 28 år og det er endda en psykolog

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 18:46

Siden hvornår har jeg skullet stå til regnskab for dig angående det faktum, at
jeg har sendt kandu en mail?!? Du fortjener ikke at høre årsagen til min reaktion,
men siden du så gerne vil høre om min holdning til ytringsfriheden, så lad mig fortælle dig, hvad jeg mener er forskellen på eddie_skov/the_expert´s tilsvininger og de to bortviste, som du så åbenlyst holder så meget af. Ram2 og Fridaflip 'sagde' måske nok deres mening (bl.a om dig ) men jeg har endnu ikke læst noget de har skrevet, som nærmer sig graden af det eddie_skov leverede
Det er muligt du ikke bryder dig om de to tidligere kandubrugere, men i mine øjne mestrede de begge, at benytte sig af det skrevne ord både med humor og ironi/sarkasme på et acceptabelt niveau. Jeg er tilhænger af, at der skal være plads til alle (også dig) men du var meget hurtig til at kalde mig for en dum gås og nu får du bare igen af samme skuffe desuden blev jeg irriteret på dig, fordi du ikke ville dokumentere dine udsagn om mig og min færden. Den med at du ikke kan eller gider finde indlæggende, hvor du påstår jeg gentagne gange skulle have nedgjort dig holder sq ikke vand.

At du så ikke fandt eddie´s tekstsammensætning grov nok til at lade kandu se på det, siger vel egentlig mere om dig, end det siger noget om mig. Det var ikke sarkasme der blev tryllet rundt med der Bjarne, men derimod en syg mands tankespind, som jeg endda lod køre i et passende stykke tid, da jeg formodede det ville gå i sig selv ved ikke at reagere på det.

Håber det var svar nok på din nysgerrighed!

Og lige til sidst! Nej, jeg er ikke blevet svigtet af nogle af mine nærmeste, men ja, jeg føler mig svigtet af bl.a dig. Havde det været din makker Dova, der var blevet tiltalt af eddie_skov som tilfældet var at jeg og andre blev det, så er jeg ret sikker på, at du havde reageret anderledes - så den der med at du påstår du ikke er inkonsekvent, tror jeg ganske enkelt ikke en skid på!

//Creamy

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 19:00

Nå, jeg sjukkede op til den fotoudstilling,utroligt de ikke har opdaget mit talent endnu.
Billig rødvin og halvdovne øl,så jeg sjukkede hjem igen.Sjuk sjuk sjuk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 19:18

Creamygirl, jeg har aldrig reageret uprovokeret og hvis jeg husker rigtigt har jeg anvendt udtrykket "opføre sig som". Det havde nok været mere i din smag hvis jeg havde kaldt dig "bitch", men du reagerede på noget du ikke ved nok om.
Med hensyn til at afkræve regnskab så er det præcist det du gør, og ikke bare over for mig, og jeg har oplevet både FF og makkeren være virkeligt modbydelige hvilket vi ikke kan finde fordi der er blevet slettet en del fra dengang bølgerne gik højest. Molo kunne godt have forklaret det da du spurgte (jeg husker slet ikke så ringe), men han kan godt lide provokationen og tonen, og måske derfor har han ikke gået i detaljer.
Jeg har faktisk flere gange forsøgt at kalde Eddie til orden, men uden held og da jeg ikke kender mere til ham end i andre kan jeg ikke gøre meget. Jeg syntes ikke netop at det var mig der skulle kontakte Kandu, men havde nogen bedt mig havde jeg gerne gjort det selv om det er længe siden de har reageret indtil nu hvor der åbenbart er en ny på banen i stedet for Rasmus.
Bortset fra det så tror jeg, at du havde reageret voldsommere end mig hvis Arne havde givet dig et ven eller fjende ultimatum. Sådan leger jeg ikke og slet ikke med en der har forsøgt at dominere et meget stort antal tråde med tilrettevisninger til de øvrige.
Skal vi ikke prøve at være uenige/uvenner på en tålelig måde rent sprogmæssigt?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-09-04 19:28

i misbruger min mailbox.. Fjerner lige flueben

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-09-04 19:53

Det kunne du jo gøre uden at misbruge vores

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-04 20:03
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-09-04 20:21

Hvad nu teed??Køb en Volvo.
Hilsen Keldd.
Sjuk Sjuk.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 20:27

Jeg gider ikke diskutere de to profiler med dig Bjarne. Jeg har konstateret vi to IKKE ser ens på disse farverige individer - og at vi IKKE har den samme humor og det er så det!
Men nu blev jeg pludselig klar over, hvorfor jeg er vild med Molokyle*S* det må netop være fordi han har ikke disse fordomme over menneskers forskellige måder at udtrykke sig på

Mit sprog, hverken kan, eller vil jeg lave om på, men du har ret i jeg ikke vil blive fornærmet over at blive tiltalt 'Bitch' blot det gøres på en rafineret måde

Fandt lige tråden med den flødeagtige gås og nej; du husker ikke rigtigt Bjarne, men skid hul i det!

Dit tilbud om at være uenige/uvenner på en tålelig måde rent sprogmæssigt har jeg svært ved at se kan realiseres. Husk på, at jeg har et langt mere blomstrende/nuanceret sprog end du - og at jeg ikke kan lave mit sprog om, blot fordi du deltager i en tråd hvor også jeg optræder! så vil jeg jo tabe min personlighed bare for at tilfredstille dig ik?!
sorry, men når jeg har lyst til at skrive fanden så skriver jeg det - og jeg kan dårligt forestille mig, at jeg fordi du ønsker det, begynder at skrive det med et f efterfulgt af prikker.....

Iøvrigt begriber jeg ikke, at du bliver ved med at vil gøre Arne til min ven. Arne´s måde at gebærde sig på har jeg aldrig kommenteret. Selvfølgelig har jeg set de tråde, hvor du og andre korrekser hans fremgangsmåde, men du har da ikke set, at jeg på nogen måde har tilkendegivet hans skriverier. Ikke forstået sådan, at jeg ikke mener han har ret til det, men jeg har dog ikke bakket op omkring ham.
Han må klare de smæk det giver, at have en divergerende holdning til tingene - ganske som jeg selv tager de smæk som det giver mig

//Creamy (der synes det er ok, at Tedd har byttet den kedelige Ferrari )

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 20:33

Hva' er der ellers sket noget morsomt her udover at tedd har byttet sin Ferrari til en Porsche ?? Jeg har lige byttet min Porsche til en Berlingo, den kan jeg da komme ind i

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-09-04 20:46

Hopper af her! bare for at spamme jeres mailbokse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 00:05

Gad vide hvor mange berlingoer der går på en porsche?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 24-09-04 16:36

mange. berlingoen er jo fransk, og franske biler bliver til rust på 5 år, mens porche er lavet i samarbejde med vw, der (hvis de er fra schweiz) kan køre i 12 år uden rust og ellers er en udmærket stabil bil (hmm, jeg stammer)

og hvis berlingoen skal yde det samme som en porche vil jeg tro der går 5 berlingoer på en porche.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-04 17:06

Tænkte nu mest på prisen

Godkendelse af svar
Fra : svampearne

Dato : 25-09-04 00:54

Tak for svaret xyzzygy.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-09-04 11:47

ak, regn det selv ud så.