/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne Jakobsen dog.......
Fra : svampen_arne
Vist : 968 gange
1 point
Dato : 22-09-04 20:00

ARNE:JAKOBSEN....DOG

http://www.kandu.dk/dk/spg/49869
Jo Siggy, men hvis man kan få lidt sjov ud af det hvorfor så ikke?
Der har sgu ikke været for meget sjov herinde på det sidste.
Har du lagt mærke til den rungende tavshed fra svampearne efter mit spørgsmål kl. 16:11.
Skal han bruge SÅ lang betænkningstid, har han virkeligt et problem.
Jeg ser nu også at han har oprettet en ny profil: Zleepy, for på den måde at kunne stille sig selv Biologi-spørgsmål.
Hvor dybt kan man synke?

>> man kan synke så dybt....... aiiii lader Ziggy selv svare *LOL*

forfanden, afslørede mig selv der. suk! Zleepy er oprettet til formål som dette, og ja, se hvor "god" svampearne er .......( han er sgu god ) *LOL*
Tak for svaret binky. en skam vores expert ikke kunne spotte fælden, og at jeg dummede mig (som xyzzygy) og min gode ven arne.jakobsen trode endda, at jeg (zleepy) var svampearne 2.
http://www.kandu.dk/dk/spg/49886

Så jo mere du skriver søde arne.jakobsen jo mere udstiller du din psykose
du ved den der ...

Kærlige Hilsen SA

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:06

Hmm... så vidt jeg ved; har der aldrig været 'nogen' her på kandu.dk, der er 'nogen'. Her er kun profiler. Alle profiler må gerne være her, sålænge de ikke snyder med cyber-point eller på anden måde overtræder kandu teamet's selvskrevne regler.

...og sådan har det altid været

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:08

svampen_arne -> Du skriver der ikke har været meget sjov herinde det sidste ? Jeg har da hygget mig gevaldigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 22-09-04 20:10

Hai molokyle : Må jeg også være med ?

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:11

Så må du spørge moderatoren her på Kandu.dk HM.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Hm...

Modtaget 11 point
Dato : 22-09-04 20:12

Ok.

HM

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 22-09-04 20:13

Kære HM.

Du må gerne være med i denne tråd.

Moderator

Kommentar
Fra : Paranoia

Dato : 22-09-04 20:14

tra la lu la lej - det var mig der tippede Arne, men jeg er osse skide paranoid

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 22-09-04 20:15

Der ka' du bare se molokyle. Jeg må også godt være her

HM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:16

Ja, så er vi her snart alle sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 20:19

Det bliver mystiskere og mystiskere.
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 20:25

Gør det?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 20:27

Hej Molo!
Fik du vasket g-strengen?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 20:28

Hvem er mig?Er det dig?Eller jeg?Er det nu også dig???
Det er fandme uhyggeligt du.
Keldd, i dagens anledning aftenpsykolog.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 20:32

Jeg ved at jeg er mig og at Arne Jacobsen er ham...Molo er helt klart Molo og Creamy..ja hende er der ingen tvivl om...

Og der er sikkert mange andre der er hvem de er..og resten..tjaeh det er bare nogen fra et andet univers

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 20:34

Gid jeg var skitzo, så var det sgu lettere at følge med på Kandu

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 20:37

tedd ha ha..ja, det kunne der være noget om..meen er det nu ikke at drive den vidt, såen ligefrem at ønske sig skitzo..bare for at kunne følge med her *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:39

mango -> emesen har engang selv fortalt mig; her ikke er nogen fremmede damer. Kun nogle profiler han kender fra nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:42

...det var i hvertfald, hvad emesen havde tænkt sig at fortælle konen, hvis hun skulle spørge hvem det var han brugte så megen tid på at tale med.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 22-09-04 20:44

Gud fader i skuret en flok blævrende lallerøve at høre på.

Da muslamerne alligevel snart overtager hele Danmark, så lad det bare ske så hurtigt som muligt. Jeg er sikker på at disse ”Jeg / Vi alene vide cykelstativer”, har en løsning på hvordan man afskaffer røvhuller og deres vedhæng hæmoriderne (læs BjarneD = Kandus selvbestaltede Imam (The big Kandushot), experten, svampearne, arnesvamp, dova og mange flere) – så kun de rene og rettænkende er tilbage, og danskerne er reduceret til en ½ side i en historiebog. Det er da nok osse det mest fornuftige de kan gøre. Mage til gang uintelligent bræk skal man da uden for dette univers for at finde, hvis det findes.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 20:46

hehe...røvhuller og hæmorider
Måske det er brugbare profilnavne for de næste der laver et nyt nick?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:50

Resistance -> Lad mig lige korrekse dig. Det hédder retteligt : Lallende blærerøve

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 20:50

Hvem hulen er nu muslamerne??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 20:51

Ærligtalt molokyle og Hm det var da noget af en langsom profilskiftetid.
Emesen.
PS. nu håber jeg ikke den sendes i minutskiftetidspunktet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-04 20:51

Ja hurtige - det er Molokyle og Hm ikke.
(det er da godt det ikke er dem som skulle lave mit badeværelse)
Eyvind.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 20:53

Hold kÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆft BjarneD,nu er du også imam.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 20:54

Imam for de muskellamme, jep

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 20:54

emesen/Eyvind -> Jeg måtte jo lige vente på vi fik fat i en 'moderator'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 20:56

Jeg lytter bare.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-04 20:56

Jeg taler ikke med - men til.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-09-04 20:59

syns måske der er gået lidt hokus krokus i det her, hva fanden laver Arne ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-04 20:59

Fidusen er mozilla og Explorer på hver sin skærm.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 21:05

emesen -> Tale om. Mener du vel ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-04 21:06

Øh ja

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 21:09

Fidusen emesen. Æv... jeg har ingen fiduser. Dét skulle da lige være disse CSS hack omkring IE contra NS :

http://www.webdesign101.dk/xhtml/css/hacks/index.php

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-04 21:14

Ulempe ved at køre to profiler samtidig - er at mailboksen bliver fyldt dobbelt fra hver sin mail-konto [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 21:25

Eyvind -> Dette undgås ved at fjerne fluebenet efter hver kommentar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-09-04 21:26

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-09-04 21:28

Ps. ..og man har selvfølgelig URL'en til spørgsmålet liggende i hukommelsen, så det hurtigt kan kopieres ind i adresselinjen og man ka' vende tilbage i en ruf

Når man altså kun har en sløv maskine og kun en type browser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 21:31

Troede du havde drukket den der hukommelse sønder og sammen, Molo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 21:34

Citat
og man har selvfølgelig URL'en til spørgsmålet liggende i hukommelsen

spørgsmålet.......................det er kun et, og det er der vel plads til.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 22-09-04 21:36

DR 1 lige NUUUUUU kig lige, så ved I hvad der venter jer

Godkendelse af svar
Fra : svampen_arne

Dato : 22-09-04 21:37

Tak for svaret Hm....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 21:39

hej Emmedreng.hvordan går det med badeværelset..vi har fået lavet: badeværelse, stue og børneværelse imens du har lavet badeværelse *GG*....er du snart færdig? eller skal Søren komme og hjælpe dig?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 21:52

Det har været færdigt længe......................3 dage 4 timer 28 sekunder og 3 milisekunder.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 21:56

Ellers mange tak Søren.............nu er jeg ved at lave nyt tag på mit lille værksted. Sandwich med tagpap og trapetzplader - forhåbentligt raketsikkert.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-04 21:59

WOW Emmedreng..Flooot..dytti dreng..
Søren vil meget gerne høre om det der raket tag, han skal til at lave et nyt skur/carport

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 22:18

set i snit oppefra og ned.
trapetz plade
tagpap (fik jeg foræret)
15 mm douglas tagfiner
lægter på tværs af spærbjælke med rockwool i mellem
plastmembran
9 mm douglas finer
2" x 4" spærblælke
På denne måde kan jeg sætte lysarmatur på mine spærblælker,
da der ikke er så højt til loftet.
Arbejdstid 4 dage.