/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Deigaard
Fra : Deigaard
Vist : 678 gange
50 point
Dato : 22-09-04 19:03

Hey

Jeg sad lige og læste i en historisk bog, om noget kristendom. Deri står at "hoc est corpus verum dei" betyder dette er Guds sande legeme på latin. Det synes jeg var lidt sjovt da jeg hedder "Dei" gaard til efternavn.
Nu kender jeg ikke lige den latinske ordstilling, men hvad betyder dei?

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 22-09-04 19:07
Accepteret svar
Fra : nittehans

Modtaget 50 point
Dato : 23-09-04 07:12

I denne forbindelse betyder "dei" Guds, ejeform, Gud hedder Deo

VH Hans

Godkendelse af svar
Fra : Deigaard

Dato : 23-09-04 18:28

Tak for svaret nittehans. Så fik jeg svar på det