/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Svampepsykose
Fra : svampearne
Vist : 1058 gange
1 point
Dato : 21-09-04 23:11

Jeg spiser bare for mange svampe og har derved fået stillet diagnosen....

Svampepsykoser kan opstå enten fordi man har indtaget en større mængde psilocybinholdige svampe, eller fordi man er psykisk følsom for psykoser. En svampepsykose kan være særdeles ubehagelig, og kan medføre akut indlæggelse på et lukket psykiatrisk afsnit. Behandlingen er medicin: anti-psykotika indtil symptomfrihed. En psykose kan variere i sin varighed fra timer til uger. Efterfølgende kan der opstå flashbacks (ubehagelige oplevelser der gentager sig i hukommelsen, som om de var virkelige). Der kan også opstå generende humørsvingninger ved gentagne overforbrug af psilocybinsvampe. Svampepsykoser kan være livsfarlige fordi man ikke har en realistisk opfattelse af sin omverden. Man tror f.eks. man kan flyve eller gå igennem en glasdør eller kan svømme og trække vejret under vandet.

Mange Kærlige Hilsner SA

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 11 point
Dato : 21-09-04 23:26

jeg ska få noen til be for deg svampearne for jeg kan faneme ikke,du har min fulle medlidenhed,stakkar deg

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-09-04 23:27

Fint,tag en stor portion og spring i havnen,og lad os se om det virker.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 23:30

http://www.kandu.dk/dk/spg/49818 kl. 23.20
Er det det du vil opnå E. ?

Kommentar
Fra : skovfogeden

Dato : 21-09-04 23:31

Bare du snart finder ud af om du er svampearne eller arne.jakobsen. Det er lidt forvirrende.
Jeg ønsker dig god bedring, og ta så lige en slapper fra de svampe )

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 23:31

Hvad er spørgsmålet SA ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-09-04 23:34

Jeg begynner at lure om dette er en joke for større opmærksomhet,da har det vært vellykket jo

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 23:37

E. jeg kan se du har modtaget lidt retskrivningshjælp eller har du taget flere eksamener

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-09-04 23:38

TÆNK LIGE OVER DET

Svampe
Alle svampearter er spiselige. Nogle af dem, kan dog kun spises én gang…

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-09-04 23:42

Dybt tænkt briani

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-09-04 23:44

svampearne

Stop nu. Nu har du længe nok promoveret dig selv. Det er ikke sjovt mere.

De venligste hilsener
franksp

PS. For ikke at gøre dig mere upopulær, end du er nu, vil jeg ønske, at du selv stopper. Dette mener jeg venligt, svampearne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 23:48

holniels du tror da ikke selv på at SA og AJ er den samme, vel?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-09-04 23:53

Who knows, BjarneD

mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-09-04 23:57

Jeg lurer bare BjarneD

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 00:03

Hvis AJ skulle lave et stunt, som dette skulle han jo være i besiddelse af selvironi, ikk'?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-09-04 00:07

Der du sgu ret BjarneD

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 00:08

Det kan der være noget om BjarneD,
Men hvem svampearne er, er der jo ingen der ved, og så står alle muligheder åbne ikke?
Det kan jo være en uskyldig profil.
Det kan jo være svampearne,rado,the_expert_eddie_skov m.fl.
Det kan være en der vil have alle til at tro det er expert
Og endelig kan det i teorien være AJ himself, for at skabe opmærksomhed

Sådan er det bare

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-09-04 00:08

Der skulle have stået

Der har du sgu ret BjarneD

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 00:38

At I fornuftige Kanduer overhovedet kunne overveje at JEG skulle være lig med profilen svampearne, skuffer mig dybt.
The_expert har i flere tråde hvor han har tilsvinet såvel mig som Creamy og Keldd brugt øgenavnet svampearne om mig. Så selvfølgelig ER svampearne lig med The_Expert også kaldet skvadderhovedet. Hvis I har lidt fornuft i hovedet, så undlad at kommentere alt hvad der kommer fra svampearne. Det syge spektakel trives ved jeres kommentarer.

Specielt til dova: Havde fået nogen respekt for dig, men efter dine kommentarer i denne tråd:

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 00:55

hehe..enig med Arne
I tråden fra igår var de gode råd at man skulle ignorere denne klaphat´s indlæg.
Idag er det glemt - og flere profiler falder i med begge ben og insinuerer at fjolset er Arne selv - how low can you go?!

Skulle nogen være i tvivl om hvor vindretningen idag peger?! Hmm, ikke jeg i hvertfald IKKE!!

BjarneD
Citat
holniels du tror da ikke selv på at SA og AJ er den samme, vel?

Dova
Citat
Who knows, BjarneD

holniels
Citat
Jeg lurer bare BjarneD

BjarneD
Citat
Hvis AJ skulle lave et stunt, som dette skulle han jo være i besiddelse af selvironi, ikk'?

Bentjuul
Citat
Der har du sgu ret BjarneD

Dova
Citat
Det kan der være noget om BjarneD,

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 01:00

Næh. hvor I paser godt sammen. Arne og den flødeagtige. Lige selvcentrerede og ekshibitionistiske. Æ ou!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 01:04

Ja, og nu mangler vi bare lige dine sjukker til at komme med alle tilkendegivelserne af dine betragtninger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 01:05

Æ ou!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 01:06

BjarneD -> Du er stærkt på vej til at nå Eddie Skov's lave niveau. Men du kender ham jo også personligt. Kalder ham E. uanset hvilken profil han skriver under. Så du er jo godt klar over det. Er han din søn, nevø eller sådan noget?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 01:06

Ved du hvad arne, jeg har aldrig bedt om respekt fra dig.
Du har tidligere så rigeligt givet udtryk for hvordan du opfatter min færden her på siderne, og så har jeg det ikke sådan at jeg føler behov for at skulle gøre mig fortjent til, at du pludselig skulle respektere mig. Jeg har heller ikke den store respekt for dig, jo, måske nok for din kompetence i visse spørgsmål, hvilket jeg heller aldrig har lagt skjul på, men bestemt ikke for din måde at gebærde dig på.
Jeg kan dog godt forstå, at du ikke ville finde dig i den måde som du og et par andre blev svinet til på, af en vis person, men fastholder stadig, at jeg og visse andre, også har følt os grundigt "pisset på" af dig, bare på et mere sobert sprog.
Og med hensyn til mine kommentarer her, beskylder jeg ikke nogen for noget, men giver bare de muligheder der er, på hvem der gemmer sig bag profilen svampearne.

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 01:07

Er der nogen der har tænkt over hvem der kan have interesse i at dele Kanduerne op i fraktioner? Synes det ligner noget man har set før!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 01:12

Uddyb det lige lidt tedd
mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 01:14

dova -> Hvis du ikke selv kan indse det rigtige i at jeg irettesætter dig når du går ind i en tråd og som nummer 3 skriver "Brug Regnorm", så ER du sgu for dum. Der var jo ikke tale om en opinionsundersøgelse! Når man går ind i en tråd og kommer med en TOTALT ubrugelig kommentar, er man da selv ude om at man bliver kaldt pointluder! Jeg tror såmænd godt du forstår det, men du har bare som så mange andre MEGET svært ved at tåle kritik.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 01:15

Mener bare at svampearne virker mere som strateg end jeg kunne forestille mig the_expert er!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-09-04 01:17

tedd > jeg tilhører ikke nogen gruppe, jeg gav mit besyv om tips i går i en tråd du vist selv var med i, men prøv at se på de svar jeg fik og måske ønsker at dele os op, men som sagt er jeg mig selv og følger mine meninger. Vi har da haft den glæde at tips ikke er blevet gentaget i flere kategorier i dag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 01:21

Jeg synes lidt det lyder som om du har en bestemt i tankerne tedd.
Men strategi ved jeg så ikke lige om det drejer sig om her.
Men opmærksomhed får det i hvert fald

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-09-04 01:24

tedd -> Helt ærligt Hvor meget stategi ligger der i at udse sig et offer og så bare køre efter ham? Der er jo ingen tvivl om at fyren har forstand på at bruge en computer og altså skifte rundt imellem sine aliasser og oprette gratis email-adresser på f. eks. Ofir og dermed umuliggøre at Kandu kan formene ham adgang.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 01:26

Det var absolut heller ikke rettet mod dig bentjuul, eller for den skyld nogle herinde! Men jeg forestillede mig noget RAM2 og fridaflip kunne finde på for at puste til ilden. Stemningen har jo ikke været specielt hyggelig de sidste par dage!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-09-04 01:34

tedd > jeg var godt klar over hvad du mente, men syntes lige jeg ville præcisere tråden fra i går og hvorfor mistemning opstår. Se eksempelvis bare indlægget i denne tråd kl. 01.14. Det er disse indlæg der kan være med til at gruppere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 01:34

Citat
Svampepsykoser:

Svampepsykoser kan opstå enten fordi man har indtaget en større mængde psilocybinholdige svampe, eller fordi man er psykisk følsom for psykoser. En svampepsykose kan være særdeles ubehagelig, og kan medføre akut indlæggelse på et lukket psykiatrisk afsnit. Behandlingen er medicin: anti-psykotika indtil symptomfrihed. En psykose kan variere i sin varighed fra timer til uger. Efterfølgende kan der opstå flashbacks (ubehagelige oplevelser der gentager sig i hukommelsen, som om de var virkelige). Der kan også opstå generende humørsvingninger ved gentagne overforbrug af psilocybinsvampe. Svampepsykoser kan være livsfarlige fordi man ikke har en realistisk opfattelse af sin omverden. Man tror f.eks. man kan flyve eller gå igennem en glasdør eller kan svømme og trække vejret under vandet.

fra denne side http://www.addikta.net/svampe.htm

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-09-04 01:45

Ans > Det er flot stykke arbejde du der har lavet

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 01:50

Nåh det dig der er svampearne, ans!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 01:50

Det kunne jo være at svampearne havde glemt hvem, der havde stillet diagnosen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-09-04 01:51

Sorry kunne ikke lade være, ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-09-04 01:55

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 01:57

ans

Linkfinder No. 1

Godnat
mvh dova

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-09-04 06:48

->arne.jacobsen
Jeg ser af dit indlæg kl.00.38 at du pludselig er enig med mig om at tie det ihjel
Gad vide om denne tråd er et forsøg på det
Mvh
dabj
P.s. Kunne ikke i den situation ikke holde fingrene fra tastaturet
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : rado

Dato : 22-09-04 08:24

Til Dova vedr dit indlæg 00.08
Du må gerne stryge mit navn over mulige emner som værende svampearne.
Jeg smider en joke i tips, hvilket ikke er ensbetydende med jeg er svampearne.
MVH Christian Rado

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-09-04 08:56

Det kender jeg godt, SA,- jeg har selv prøvet det i tre måneder, det var ikke noget jeg selv havde taget, men blevet givet uvidende om det, var dog ikke spærret inde på en lukket, men det havde nok været bedst, af hensyn til mine omgivelser og det ville også have været mere sikkert for mig selv, da man i den situation, jo let kan gøre skade på sig selv, men jeg har været for stolt til at bede om hjælp. Du kan i øvrigt få de samme symtomer af kviksølv/ amalgamfyldninger i tænderne, især hvis du går rundt med nogle, der er ved at gå i stykker og du kommer til at sluge noget af det. Men det er ikke anderkendt i Danmark, at amalgam er giftigt, KUN i alle andre lande i Norden og I USA.
Du beskriver, hvad du fejler, men hvad er dit spørgsmål? En KUR? Så kan jeg fortælle dig, hvordan jeg gjorde, afgiftning, derefter hårdt fysisk arbejde og afbalancering på alle områder i dit liv.
Hvis du skulle være uheldig at møde nogen der gør grin med dig kan du altid opfordre dem til at besøge en psykiatrisk afdeling, helt den lukkede, så skal du se de bliver helt stumme og holder op med at gøre grin med den slags.
God Bedring Svampearne (du minder mig om en kandubruger der gav AJ øgenavnet Svampearne, men du hvor du giver en diagnose på dig selv (eller rettere SA), må jeg naturligvis tage dig alvorlig.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-09-04 10:04

Det er så nemt!!!

Det er så nemt at skabe splid på et site som Kandu.dk hvor man ikke kender folk personligt. Det vi skriver, bliver læst af andre der læser og tolker ordene og sætningerne ud fra deres egen livsanskuelse/erfaring. Det jeg tror jeg skriver, er ikke altid det der bliver modtaget på den anden side....
Hvis man bevidst ønsker at skabe splid og lave ballade, så er det såre nemt.....se bare på de sidste dages tråde.
Det er svært at undgå, netop fordi vi ikke kender hinanden og hinandens luner/humor.

// Toupie
Der syntes det er på tide at stoppe med al dette nagative L..., som der tidligere har været alt for meget af, og helst ikke skulle fortsætte.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 10:20

Jeg holdt bøtte i går,næsten,så får jeg nok en fin præmie af kanduteamet.
Men ellers er jeg på linie med dig Toupie.
Keldd.

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 22-09-04 10:50

Du er nu så sød kjeldd

Kommentar
Fra : svampen_arne

Dato : 22-09-04 10:50

Du er nu så sød kjeldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-09-04 10:54

I diskuterer og diskuterer, men hvorfor skulle Creamy smide sit >>22-09-04 00:55<<
Så vidt jeg kan se var der ikke sket andet end at der blev diskuteret hvem forfatteren til dette spørgsmål er og det er præcist det I andre også gør.
Jeg medgiver, at jeg påpeger Arnes manglende selvironi, men har svært ved at se noget nedsættende deri, det er en konstatering og derfor kan man udelukke Arne selv som forfatteren.
Når man så angriber os, Creamygirl og arne.jakobsen, så er der vel ikke noget mystisk i det jeg kalder dem da det stadig må være en objektiv betragtning i forhold til deres ageren og at jeg nu skulle være på Eddies niveau er ligefrem morsomt for så kan Eddie (E.) ikke være særlig slem.
Creamygirl har i en periode hugget kraftigt ud efter bestemte Kanduer, herunder undertegnede og arne.jakobsen kalder dem der ikke taler ham efter munden for, nar osv. og han rammer meget bredt. Gad vide hvem der er de egentlige ballademagere?
Til alle kan jeg kun give Arne ret, læs det hele før I lommenterer og dan jeres egen mening om hvem der er virkeligt ubehagelig.
Bjarne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 12:12

Kors Bjarne, hvor er du dog skinhellig
Ja, jeg har langet ud efter dig, og det fortjente du!
Det hele startede i denne tråd; http://www.kandu.dk/dk/spg/47641 hvor jeg påpeger du ikke kan tillade dig at skyde efter kandubrugere der 'taler' grimt uden at du i samme åndedrag bør inddrage dig selv i din påstand.
Din kommentar til dette var:

Citat
Nå nu er den flødeagtige ude med riven igen.
Kan du da ikke finde andet at give dig til end at rakke ned på både den ene og den anden. Det er jo fuldstændig som Fridaflip der altid kan finde nogle degenerede bemærkninger om andre. Hvis der findes uenighed i en tråd skal du nok finde vejen og hugge løs på en eller anden.

Du skriver i samme tråd, at jeg gentagne gange har nedgjort dig - hvilket jeg beder dig dokumentere, fordi jeg VED det IKKE er sandt!
Det kan du ikke bevise, vel Bjarne?! og fisme om ikke du i en helt anden tråd; nemlig denne: http://www.kandu.dk/dk/spg/47601

skriver således!
Citat
Jeg har også tjekket dine tråde og der er ingen grænser for hvad og hvem du nedgør.
Jeg gider ikke lave citater, men har lavet en txt fil med citater af dine ikke særligt søde indlæg hvis det skulle blive nødvendigt, men kværulant og alle de andre ting har du vist ikke belæg for at udtale og du ved stadig ikke hvorfor jeg afviser din perondataundersøgelse, men grunden er særdeles relevant.

Haule Maule Igen siger jeg; How low can you go?! du sidder med en txt fil siger du! men GIDER alligevel ikke bevise din påstand - du har ALDRIG 'fortalt' hvor det er jeg nedgør dig Bjarne?!? Og husk lige det skal være før den 20/8 hvor du kommer med din påstand om gentagne nedgørelser

hehe... sjovt er det da, at du i ovenstående refererer til en mail jeg sendte datatilsynet og fik svar på! Du brød dig IKKE om svaret og har lige siden ikke kunnet tåle synet at profilen Creamy. Godaw do! - Og du påstår jeg ikke har belæg for at have en mening om, at du VIL have ret!... trods et svar fra datatilsynet, som jeg skulle mene er mere kompetent til at give et svar omkring regler og love end 'kongen' BjarneD, så fortsatte du med at påstå noget andet een ting er, at du har det sådan Bjarne - en anden er, at du dengang nedgjorde mig, fordi jeg tog Datatilsynets svar for 'gode varer'...Ja, jeg mener du er både arrogant og bedrevidende - og jeg kan i den grad se, at flere herinde agerer som dine små nikkedukker! 22-09-04 00:55

Æv, hvor er Arne og Creamy slemme. De angriber Bjarne m.fl GLEM nu ikke kære ven, at du og din makker Dova nærmest kører en hetz mod Arne. Nårh nej, hvor dum kan jeg være?! - det er jo slet ikke det samme. Alt der kommer fra jer to er jo blot ment som velment vejledning.

Arne har ingen selvironi!
Arne er opmærksomhedssøgende!
Arne har selv oprettet profilen svampearne!
Arne er et opblæst fjols!
Creamy = frida fra Struer!
Creamy = flødeagtig gås!
Creamy får ALLE sine point i smalltalk!
Creamy med tvivlsomme sociale kompetancer!
Arne og Creamy er selvcentrerede og ekshibitionistiske!

Og jeg kunne fortsætte i det uendelige...

//Creamy (som nu gerne ser, du dokumenterer din påstand om, at jeg også har hugget kraftigt ud efter Arne) Har du ikke en txt fil liggende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 12:18

Okay - ser nu at det ikke er arne du mener jeg har langet ud efter. Blot dig selv og andre! Er du barnepige for de andre herinde Bjarne?!

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 22-09-04 12:35

Creamy du virker godt nok som en person med store problemer.
Jeg har længe bemærket dig og din uheldige optræden.
Jeg synes du skulle søge hjælp.
Jeg giver min fulde støtte til BjarneD som i modsætning til dig, virkelig har noget at bidrage med her på kandu.
Hvorfor skal du og dine lidelsesfæller ødelægge et godt forum ?
Jeg fornemmer du har en grå og kedelig hverdag, og når du så sætter dig foran skærmen leger du en slags talentløs amatør freud. Gud bedre dig.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 12:39

Well, endnu en BjarneD tilhænger Der er dukket mange af din slags op på det seneste!
Nope; min hverdag er ikke grå - jo idag er den, men det er din sikkert også!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-09-04 12:56

BjarneD >Kan du ikke lige se med i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/49791 da jeg kan se på din profil at du kan besvare andet end smalltalk-spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 13:02

Avs selv bentjuul kan være sarkastisk

--> per_lakrids. Freud er lidt for gammeldags, men har dog nogle grundliggende teorier der stadig kan bruges. Hmm; efter at have læst dit indlæg igen - passer du vist bedre på en teori tænkt og udviklet af børnepsykologen/psykoanalytikeren Daniel Stern, men lad os nu se hvor du bevæger dig hen af - måske viser det sig, at det er en helt tredie vi skal have fat på...bob, bob - Hvad med den tyske psykolog Thomas Ziehe?!

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 22-09-04 13:06

Creamy
Jeg er nu ikke tilhænger af noget eller nogen.
Men har bemærket at hvis man ikke samme holdning til tingene som du, så er man nikkedukke eller andre sjove ting.
Men jeg anerkender den indfaldvinkel eksempelvis BjarneD har til forummet kandu.
Jeg har endnu ikke kunne fået øje på din konstruktive ide med at være her på kandu, ja altså udover at lege talentløs amatør freud.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 13:20

Tja, ser vi på ordet konstruktiv betyder det jo noget i retning af positiv;
opbyggende, skabende. Kan se du selv har været her siden juli måned og har besvaret 1 spørgsmål samt skrevet et ligeså dybt godnat tip som jeg selv

Hvor er det lige du er positiv, opbyggende og skabende?! At du kan se BjarneD er konstruktiv er sq da flot, men lad være at sammenligne mig med ham. Han og jeg er her helt klart af forskellige årsager. Jeg er her ikke for at blive set på diverse top lister - og ved du hvad Per?! det er du vist heller ikke! - men derfor har både du og jeg jo alligevel lov til at være her

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 13:31

Hej rado
Undskyldning til dig, men forklaring på evt.tanker i den retning findes her:
www.kandu.dk/dk/tip/9066
www.kandu.dk/dk/tip/9063
Læg mærke til at begge staver upyuorsmate forkert, og bruger begge -P

Men sorry nok en gang
mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 22-09-04 13:35

jeg holder mig uden for den tråd nu, den er da FOR SYG.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-09-04 13:44

Fjerner selv fluetingen, og slukker nu for Comp - bare til orientering; så Keldd ikke tror det er fordi jeg ikke gider eller magter at debattere længere. Der findes jo trods alt andet her i livet end kandu og alle svampe arnerne

Kommentar
Fra : rado

Dato : 22-09-04 13:47

Hej Dova!

http://www.kandu.dk/dk/tip/9066 upyourmate
http://www.kandu.dk/dk/tip/9063 upyourmates

Jeg synes en anden gang du skulle tænke FØR du skriver dine antydninger.
Jeg er nu ikke her for at mundhugges med dig, så end of story...

MVH Christian Rado

Godkendelse af svar
Fra : svampearne

Dato : 22-09-04 14:49

Tak for svaret holniels.