/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Åbne mapper med ?????
Fra : OleP
Vist : 323 gange
50 point
Dato : 21-09-04 21:21

Hmm...når jeg går ind i denne comp,så kommer mine drev frem...når jeg så går ind i feks mit d:\ drev så kommer mine mapper frem,men når jeg så vil åbne en af den..(lige gyldigt hvilken) så kommer den der boks frem der spørger hvilkent program der skal bruges til at åbne det med....og hvorfor gør den lige det????..nogen der har en godt svar!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 21:29

Prøv lige denne Start - Kør - skriv regsvr32 /i shell32 - OK

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 21:32

Det vil jeg prøve...men er du flink og lige fortælle mig hvad programmet evt gør inden jeg går igang

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 21:33

Det vil jeg prøve...men er du flink og lige fortælle mig hvad programmet evt gør inden jeg går igang...og er det det`her jeg skal skrive?: regsvr32 /i shell32

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 21-09-04 21:40

Det er det du skal skrive.
Kort fortalt så installeres dll filen, som kan være beskadiget. Jeg kan ikke garantere, at det hjælper, men det er standard ting vi roder med her så der sker ikke noget selv om den skulle være OK.

Godkendelse af svar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 21:49

Det virkede....så jeg takker for svaret

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 21:52

Nu må vi så håbe, at du ikke har noget på maskinen der er årsag til problemet.
Online spyware og virusskanning er noget jeg selv bruger når jeg støder på uventede hændelser i systemet.
Har du brug for links siger du til.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 22:06

Hej Bjarne.
Det burde der ikke være...jeg bruger zonealarm og avast viruskiller og ad-aware...men det er nok fordi at jeg i forgårs prøvede at installere flere spil og prøvede flere forskellige grafikkort med tilhørende software...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 21-09-04 22:11

Det lyder sandsynligt.
Det er også noget der kan ske i forbindelse med opdateringer fra MS, men jeg syntes bare jeg ville nævne muligheden så vi ikke bare lappede.