PowerReg Scheduler
Fra : OleP
Vist : 326 gange
50 point
Dato : 21-09-04 18:29

Hvad var det lige dette her var.....er det snavs eller???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 18:37

Yep, du kan se i denne tråd hvad spywarefri gør.
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5008
Opret dig evt. som bruger derinde og få dem til at rense din computer, hvis ikke arlet skulle komme forbi her.
//bentjuul

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 20:46

Har lavet en hi´jackthis log som ser sådan ud.....

C:\WINDOWS\SYSTEM\ZONELABS\VSMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RPCSS.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\PROGRAMMER\ALWIL SOFTWARE\AVAST4\ASHMAISV.EXE
C:\PROGRAMMER\FæLLES FILER\REAL\UPDATE_OB\REALSCHED.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\ZONE LABS\ZONEALARM\ZAPRO.EXE
C:\PROGRAMMER\AVERTV2K\QUICKTV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\PROGRAMMER\PESTPATROL\PPCONTROL.EXE
C:\PROGRAMMER\MOZILLA FIREFOX\FIREFOX.EXE
D:\MY SHARED FOLDER\HIJACKTHIS.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: IE Privacy Keeper - Last IE Window Detector - {1201333E-BAD9-481C-BCF5-6904498CF85B} - C:\PROGRAMMER\UNH SOLUTIONS\IE PRIVACY KEEPER\IEPKBHO.DLL
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\PROGRAMMER\ADOBE\ACROBAT 6.0\READER\ACTIVEX\ACROIEHELPER.DLL
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [ashMaiSv] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\AVAST4\ashmaisv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [KAZAA] "C:\PROGRAMMER\KAZAA LITE K++\KPP.EXE" "C:\PROGRAMMER\KAZAA LITE K++\KAZAALITE.KPP" /SYSTRAY
O4 - HKLM\..\Run: [PestPatrol Control Center] C:\Programmer\PestPatrol\PPControl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PPMemCheck] C:\PROGRAMMER\PESTPATROL\PPMemCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CookiePatrol] C:\PROGRAMMER\PESTPATROL\CookiePatrol.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [avast!] C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [TrueVector] C:\WINDOWS\SYSTEM\ZONELABS\VSMON.EXE -service
O4 - HKLM\..\RunServices: [BCDetect] C:\WINDOWS\SYSTEM\BCDetect.exe defer
O4 - Startup: QuickTV.lnk = C:\Programmer\AVerTV2K\QuickTV.exe
O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe
O4 - Global Startup: ZoneAlarm Pro.lnk = C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zapro.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\WINDOWS\DOWNLOADED PROGRAM FILES\GOOGLENAV.DLL/cmbacklinks.html
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\PROGRA~1\MESSEN~1\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: MSN Messenger Service - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\PROGRA~1\MESSEN~1\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {8EC18CE2-D7B4-11D2-88C8-006008A717FD} (NCSView Class) - http://130.228.229.70/ecwplugins/ncs.cab
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} (Google Activate) - http://toolbar.google.com/data/da/deleon/1.1.62-deleon/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 20:59

Så venter du bare til arlet eller en anden kommer, du må ikke fixe noget selv. Går der for lang tid kan du evt. gøre som jeg tidligere foreslog.

//bentjuul

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 21:08

Hej bent.
Jeg venter bare...det er nu ikke fordi min comp gør noget den ikke skal...jeg så bare lige at den der` powerreg var i min windows startsmappe...(og jeg hader når jeg ikke har styr over hvad der ligger på min comp)..

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 21:25

PS..jeg undrer mig bare lidt for herinde på kandu,der har jeg set filen i flere af de der hi`jacks som folk har sendt ind....og der er ikke nogen der siger at det er snavs og skal slettes...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 21:33

Måske betyder den ikke noget, men jeg kunne se i det link jeg gav dig, at spywarefri fjerner den. Jeg søgte den tidligere på google og der er mange links på den, men prøv selv at se.
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=PowerReg+Scheduler&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-09-04 21:35

I dette link til pestpatrol står at deres program kan fjerne den.
http://www.pestpatrol.com/pestinfo/p/powerreg_scheduler.asp

//bentjuul

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 21-09-04 21:58

Jeg har set de sider du skriver om...men MIN pest-patrol fjerner den ikke...og herinde har Arlet gennemkikket en hi`jack-fil indholdende powerreg scheduler,og den skulle ikke fjernes,så jeg er lidt i tvivl om hvad det er for en`....

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-04 22:10

Du kan prøve at gå ned i 'start' herefter 'kør' skriv msconfig og tryk ok, - her kan du se om den er med i din opstart og her kan du slå den fra ved at fjerne fluebenet.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : OleP

Dato : 22-09-04 00:14

Tak for svaret bentjuul....har løst problemet ....på den hårde måde....slettede bare filen i opstartsmappen...og i windows...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-09-04 00:30

Ok, selv tak OleP