/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
sims 2 koder??????
Fra : miepige
Vist : 1064 gange
100 point
Dato : 21-09-04 15:28

jeg leder efter den kode som i sims hedder "rosebud" til at få flere penge.... men jeg kan ikk finde den til sims 2 :'(

Accepteret svar
Fra : kaptajnkaber

Modtaget 110 point
Dato : 21-09-04 15:36

Her er hvad jeg lige kunne finde. Håber du kan bruge det!

Citat
Neighborhood
Press Ctrl + Shift + C to bring up the cheat console.

Effect - Code

Removes every sim from the neighborhood - deleteAllCharacters
Toggles between two terrain types - TerrainType desert/temperate

Film Settings Filmmaking
Set to "true" for all filmic cheats to function: boolProp enablePostProcessing true/false

0 is normal and 8 is slower: Slowmotion 0-8

A look that is bright and blurry. "r", "g," and "b" are color values (0-255) and "x" is the amount of blooming from 0 to 255: Bloom (r g b x)

Creates a filmic look in which a clear focal point and blurry surrounding: vignette (centerx centery X)

Changes a film graininess: filmgrain (0-1)

Makes a letterbox view of a designated size: letterbox (0.0-0.4)

Cheat Codes
Press CTRL + SHIFT + C to pop up the window and type in the following:

Code - Effect

kaching - get 1000 cash
aging - no aging
vsync (on/off) - increases game performance but lowers graphics
autopatch (on/off) - lets you know if theres a patch
help - list some, but not all cheat
moveobjects (on/off) - moves objects and deletes you couldnt before
exit - closes cheat window
expand - expands or contracts cheat window

Combine Aspiration Rewards
Combine aspiration rewards for even bigger boosts. For example, if your Sim is wearing a Thinking Cap and feeds Smart Milk to their Toddler, the Toddler builds skill four times as fast!

50,000 Cash
To get 50,000 Sim bucks press CTL + Shift + C and type in Motherlode.

Kommentar
Fra : melodymini

Dato : 21-09-04 16:37

du kan gå ind på www.snyd.dk og kikke efter koder til the sims 2

MVH melodymini

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 21-09-04 16:43

Menu and codes
Press CTRL + SHIFT + C to pop up the window and type in the following:

closes cheat window type:exit
expands or contracts cheat window type: expand
get 1000 cash type: kaching
list some, but not all cheat type: help
lets you know if theres a patch typt: autopatch (on/off)
moves objects and deletes you couldnt before type: moveobjects (on/off)
increases game performance but lowers graphics type: vsync (on/off)

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 21-09-04 18:28

Hej miepige!

Du kan finde snyd til Sims2 på disse link:

http://www.ggmania.com/cheat.php3?cheat=9803

http://www.gamewinners.com/DOSWIN/blsims2.htm

Mvh. Tri

Godkendelse af svar
Fra : miepige

Dato : 21-09-04 21:31

Tak for svaret kaptajnkaber.
   det var jo lige hvad jeg skulle bruge :P

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 22-09-04 21:37

Hehe, U R welcome. Fint du lavede det som tip til dem der ikk ser denne tråd!