/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
indkøb af proteinpulver/vallepulver på n~
Fra : Queenie
Vist : 1609 gange
100 point
Dato : 21-09-04 15:17

Sad lige og kiggede på http://www.spilbingo.dk/slankesiden/slanketips/index.php?Side=s_fiduser.htm , hvor Tina skriver følgende:

"Du behøver i øvrigt ikke købe de dyre slankepulvere, almindelig billig mælke-, soja- eller valleprotein, der kan købes på internettet og i motionscentre og blandes med skummetmælk og frugt, virker lige så godt."

Er der nogen, der ligger inde med steder, hvor man kan købe proteinpulver eller valleprotein osv på nettet?

Accepteret svar
Fra : mir_lol

Modtaget 110 point
Dato : 21-09-04 16:02

det kan du for eks her: http://www.bodylab.dk/shop/
men hvorfor ikke tænke over hvad du spiser i stedet - det er både billigt og mere effektivt - kure altså grrrrr

Kommentar
Fra : Elmark

Dato : 21-09-04 18:10

www.naturdrogeriet.dk forhandler bl.a. soyaprotein

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 21-09-04 19:37

Mit problem er, at jeg skal tabe ca 40 - 50 kg .. jeg er 168 høj og vejer 128 kg .. Jeg har bare brug for en eller anden quick start, da jeg også har PCO - så det er meget svært for mig, at tabe mig.

Kommentar
Fra : Elmark

Dato : 22-09-04 18:29

Hvad vil du så med proteinpulver hvis du skal tabe dig?
PCO gør det lidt sværere, men ikke umuligt.
Jeg har selv vejet 140 kilo men er nu nede på 108 og fortsætter. Jeg følger Atkins kostplan, som passer mig godt.

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 22-09-04 21:33
Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 23-09-04 11:07

Hejsa

Blot lige ønske held og lykke med projektet. Og jo - protein er vigtigt hvis man vil tabe sig, og det er afgjort ikke dyrere end hvis du skal have det fra fedtfattigt kød, så held og lykke med det.

Hvis du mangler inspiration er du velkommen her http://www.slankigen.webbyen.dk

mvh
Henning

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 23-09-04 11:25

Lige i øjeblikket har Superbrugsen faktisk tilbud på NUPO, så det er lige så billigt som de tilbud der er vist på ovenstående adresser.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 18:24

hmmm - giver blot lige lyd fra mig - jeg har altid haft meget svært ved at spise morgenmad - gik fint da jeg var barn - men fra midten af tyverne kunne jeg overhovedet ikke - fandt faktisk ud af at bla nupo var alletiders tilskud om morgenen - det sætter gang i energien og faktisk også gang i den normale sult - i hvertfald for mit vedkommende - så endnu - og det er længe - bruger jeg det af og til hvis det hele brænder sammen for mig - men er kommet derhen hvor jeg kan nøjes med at købe det sådan ca 1 gang i kvartalet - og så er det kun et enkelt karton. Er man først kommet igang med at kunne spise rimelig sundt så gør det hele turen lidt nemmere *S*
Held og lykke med projektet

Kommentar
Fra : Queenie

Dato : 23-09-04 22:51

Fidusen ved det her i forhold til fx Herbalife, hvor du udskifter 2 hovedmåltider med pulver er jo, at du får kostomlægningen med ind i det i og med, at du beholder dine 3 hovedmåltider, og det "kun" er mellemmåltiderne, man udskifter med pulver .. Hovedmåltiderne skal jo så selvfølgelig "modereres" og lægges om .. hvilket er, hvad jeg godt kan li' ved den her model, og hvilket gør det mere betrykkende for mig - frem for kun at skulle leve af pulver og ikke se på den "normale" kost. Jeg har i min dagligdag ikke tid, eller mulighed for at måle og veje alt, hvad jeg spiser, så de retningslinier de giver i den artikel jeg skrev længere oppe kan jeg enormt godt li'. Og i løbet af dagen er det jo på ingen måde besværligt, at købe en 1/4 l skummetmælk og blande med proteinpulveret og så ellers supplere med frugt og grønt.

Tak for held og lykke Henning - jeg var faktisk med på dit nye hold, men har været bortrejst, og havde derfor ikke mulighed for at sende min vægt ind første gang .. ved ikke, om min plads er fyldt ud med en anden .. i så fald venter jeg bare på næste hold Mit brugernavn hos dig er Birgitte Jensen.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 04-10-04 09:21

Hejsa

Hvis du lige sender dine oplysninger igen, skal jeg nok komme dig ind på holdet igen, så du ikke skal vente.

Hvis du en anden gang ikke kan sende oplysninger skal du blot lige give mig besked i forvejen.

Jeg opdaterer i morgen, så du har lidt tid til at sende ind.

mvh
Henning

Godkendelse af svar
Fra : Queenie

Dato : 04-10-04 19:27

Tak for svaret mir_lol.