/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
El start på pgo big max
Fra : vivaldi
Vist : 245 gange
500 point
Dato : 21-09-04 10:57

Jeg har en pgo hvor el start ikke vil køre rundt som den skal først efter nogle førsøg kommer den i gang. Jeg har skilt den ad og fandt ud af at den var indsmurt i fedt både inde på magneterne og på kuld kan det være rigtigt at den skal være det håber nogle kan hjælpe mig med et godt svar

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-09-04 11:11

Nej det burde den ikke da fedt kan virke blokerende og isolerende;

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : vivaldi

Dato : 21-09-04 11:18

Nej det mener jeg heller ikke vil prøve og rense den med rensebenzin og blæse den ren og tøre den

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-09-04 11:22

Ja det bliver lidt mere stift når temperturen falder. Hvis der så er rørt lidt kondensvand samt slide partikler op i det ja så går det galt.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-09-04 11:28

Hvor gammel er den ??.

MV
Peter Jensen

Kommentar
Fra : vivaldi

Dato : 21-09-04 11:54

det er en 90ér men har købt den brugt

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 510 point
Dato : 21-09-04 11:57

Ok så trænger den nok til den rensning, men husk at der godt må være lidt smørelse på akselen.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : vivaldi

Dato : 21-09-04 12:09

hej Peter
du havde rat det virkede som du skrev det er som jeg har fået en ny motor tak foe dit svar heller 500 point end 600 kr til en ny elmotor

Godkendelse af svar
Fra : vivaldi

Dato : 21-09-04 12:10

Tak for svaret rpje.