/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hultavle til børneværelse
Fra : Tulletine
Vist : 874 gange
150 point
Dato : 21-09-04 10:54

Hey,
På min datters værelse har jeg valgt at hænge en kæmpe stor hulplade op i stedet for en alm. opslagstavle.
Jeg har trukket silkebånd i gennem hvert 3. hul på langs og skrå til at hænge billeder op med små klemmer, smykker o.lign.
Jeg har købt små spande hvor den ene side er flad fra Ikea til at have tusser, hårspænder osv. i.
Har i andre kreative ideer til hvordan jeg kan hænge ting op. Den blvier hængt et par centimeter ud fra væggen men kroge skraver mod væggen så de duer ikke.
Jeg glæder mig til at få nogle spændende tips.

På forhånd tak.

Mvh
TulleTine

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 21-09-04 12:11

Elastikbånd i gennem hullerne, så kan man få alle ting til at hænge, på pladen uden at skulle tænke på størrelse.

MVH

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 150 point
Dato : 21-09-04 12:28

Du kan købe nogle tøjklemmer af træ - male dem hvide med lyserødeblomster på (eller andet) - og lime dem fast på pladen. Den øverste del af klemmen kan du så hænge noget på og den nederste kan bruges som (selvfølgelig) klemme

Jeg tror det bliver en sød opslagsplade, så held og lykke med det.

// Toupie

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-09-04 15:02

Du kan også sætte et bånd af velcro i pladens længde eller høje, det er godt til fx postkort eller andet der skal være på i længere tid.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-10-04 12:05

Hej TulleTine

Hvordan går det med opslagspladen??

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 10-10-04 22:10

ØØØØv var det det ? Jeg lader den altså lige stå åben lidt endnu - tålmodighed you know ?

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 23-11-04 22:29

Tak for svaret Toupie. Tavlen er blevet genial.
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-11-04 07:31

Hej TulleTine

Jeg håber din datter blev glad for den og jeg gad godt se den, for jeg tror gerne den er blevet genial