/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
klik siger det !!!!!!
Fra : mir_lol
Vist : 410 gange
30 point
Dato : 21-09-04 08:10

har for første gang oplevet at jeg ved forsøg på at komme ind på en hjemmeside - i dette tilfælde netdoktor - at siden forsøges åbnet men at den bare viser den er ved at åbne og klikker og blinker, men intet sker - undrer mig - nogen der ved hvad det nu er for noget ???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-04 09:22

netdoktor er lukket pga. økonomiske vanskeligheder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 21-09-04 10:23

Det kan godt være netdoktor har økonomiske problemer, det ved jeg ikke noget om.
Men netdoktor.dk fungerer da fint på min pc.

Jeg synes mir_lol's problemer kunne lyde som om der er "snavs" på computeren.
Prøv lige dette link:
http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe
Du skal vælge "Åben" i den dialogboks der dukker op, så vil din computer blive scannet for det man kalder spyware.
Hvis programmet finder sådan noget vil du blive spurgt om du vil fjerne det og det skal du så sige ja til.
Ellers må du lige spørge hvis du bliver i tvivl.

M.v.h.
Kim

Kommentar
Fra : mir_lol

Dato : 21-09-04 11:08

marchwitz <<< der er ikke spyware - gør vist lidt ofte hovedrengøring *G* - men ellers tak
molokyle <<< næææ for jeg ER kommet ind - *G*

OG... jeg fatter stadig ikke hvad der skete - har hørt om det men aldig oplevet det - så lader tingene stå lidt endnu før jeg lukker ned *S*.........der kunne jo være en forklaring !

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 21-09-04 11:13

Nu siger du godt nok "hovedrengøring" men hvis det er diskoprydning og den slags og hvis det er scanning for vira, så finder du ikke spyware.
Har du prøvet xclean linket?

Kim

Kommentar
Fra : mir_lol

Dato : 21-09-04 11:23

jeps har prøvet det marchwitc

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 21-09-04 11:33

Nå, okay så. Vi må se om der kommer andre gode idéer.
Det må jo næsten være nogle programmer der forsøger at starte op af sig selv, når du bruger browseren.
Har du forresten nogensinde prøvet dette:
http://www.pcpitstop.com/
Der kan man få et komplet check af pc'en

Kim

Kommentar
Fra : mir_lol

Dato : 21-09-04 11:46

uden at fornærme nogen - så spurgte jeg egentlig bare om der var nogen der VIDSTE hvad det var for noget - men sikke mange tips der kommer *ggg*

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 21-09-04 11:54

Nååh ja, det gjorde du jo også. Men så må det foreløbige svar jo være "NEJ"

Kommentar
Fra : mir_lol

Dato : 21-09-04 11:57

ærlig snak marchwitz *ggg*

Kommentar
Fra : molokyle