/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
"Valse" plade i Solidworks?
Fra : ld161082
Vist : 1067 gange
30 point
Dato : 20-09-04 20:27

Jeg har extrudet en ovalplade 230x340x10 mm, på oversiden er der forskellige cut-extrudes. Jeg vil gerne have den "valset" radius 700, hvordan gør jeg det nemmest, når det ikke er sheet-metal?

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 21-09-04 15:05

jeg er ikke hele med på hvad du minder kan måske hjælpe :)

/foxdk

Kommentar
Fra : carlssons

Dato : 28-09-04 17:34

Prøv at lave et ombuk med Hem, på f.eks. to modstående kanter. Du kan nemlig med Hem bestemme hvilken type, vinkel for ombuk og ombukningsradius. Dermed kan du også lave f.eks. et valset rør!

Med venlig hilsen
John V. Carlsson