/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
AutoCAD
#NavnPoint
CADmageren 2616
meiland 1657
berpox 1148
e.c 1070
dorit 990
Benjamin... 570
grethes 450
emesen 350
Klaudi 300
10  fame 280
"Valse" plade i Solidworks?
Fra : ld161082
Vist : 1036 gange
30 point
Dato : 20-09-04 20:27

Jeg har extrudet en ovalplade 230x340x10 mm, på oversiden er der forskellige cut-extrudes. Jeg vil gerne have den "valset" radius 700, hvordan gør jeg det nemmest, når det ikke er sheet-metal?

 
 
Kommentar
Fra : foxdk


Dato : 21-09-04 15:05

jeg er ikke hele med på hvad du minder kan måske hjælpe :)

/foxdk

Kommentar
Fra : carlssons


Dato : 28-09-04 17:34

Prøv at lave et ombuk med Hem, på f.eks. to modstående kanter. Du kan nemlig med Hem bestemme hvilken type, vinkel for ombuk og ombukningsradius. Dermed kan du også lave f.eks. et valset rør!

Med venlig hilsen
John V. Carlsson

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 176976
Tips : 31938
Nyheder : 719565
Indlæg : 6404940
Brugere : 218809

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste