/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kvitering?
Fra : Viktor_PM
Vist : 287 gange
40 point
Dato : 20-09-04 18:17

Hej alle sammen...

Jeg har købt en honda sfx. Den var meget billig,m så bliver lidt mistænksom, måske er den stjålet. Men jeg har fået kvitering med, og har ringet ind på politigården, og begge dele beviser den er helt ærlig. Men er det muligt at snyde med disse 2 ting eller? Er der noget andet jeg kan gøre? Jeg har selvfølgelig lavet købspapire, hvor ham jeg købte den af, skriver under på at den ikke er stjålet :D

Derudover leder jeg stadig efter denm helt rigtige udst. til min lovlige cylinder. Men er ikke støt på den rigtige udst. endnu, i hvert fald ikke til den rigtige pris! Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvad med Kundo Redical som kan købes på kreidler-service.dk for 550,-, er det noget lort?

På forhånd mange tak----

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-09-04 18:20

Når politiet siger den ikke er stjålet, betyder det enten at der ikke er nget at bekymre sig for, eller at den ikke er meldt stjålet endnu.

Så længe du har en kvittering bør du ikke få problemer, MEN du kan risikere at knallerten bliver konfiskeret hvis den viser sig at være stjålet, og så er pengene tabt.

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 20-09-04 18:25

Ja det er nemlig det, der ville være så f****** surt. For har da tænkt mig at lægge blod sved og tåre i den, og selvfølgelig oss nogle penge. Men jeg kan vel kun håbe det bedste!

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-04 19:12

Hvis politiet har tjekket stelnummeret og siger den ikke er stjålet, har du ikke noget at bekymre dig om.
Selvfølgelig kan det tænkes at den ikke er meldt stjålet, men det tror jeg da de fleste vil gøre hvis deres knallert bliver stjålet.
mvh dova

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 20-09-04 20:00

Ja nemlig... Og har snakket med ham der havde den før ham jeg købte den af! Og han siger oss den ikk er stjålet osv. Men prøver lige at ringe til politiet en ekstra gang imorgen, for en sikkerheds skyld! :D

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 21:57

Take a walk on the wild side,puds den og kom ud og køre.
Held og lykke hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 23-09-04 14:43

Tak for svaret dova.