/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende DLL fil.
Fra : kjeldal
Vist : 601 gange
200 point
Dato : 20-09-04 17:12

Hvor finde jeg xvidcore.dll til download?
Har søgt vidt og bredt, men kan altså ikke finde filen.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 20-09-04 17:21
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 20-09-04 19:15

http://www.dll-files.com/
er det her noget du kan bruger

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 20-09-04 20:04

Har været der Smitty & ferik, men uden resultat.
http://www.xvid.org/downloads.html
http://www.dll-files.com/

Det var Xvidcore.dll filen jeg manglede.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 20-09-04 21:31

kjeldal: du skal downloade XVid fra http://www.xvid.org/downloads.html den DLL er den del af et video codec.

Kommentar
Fra : kjeldal

Dato : 20-09-04 22:16

Hej kennybear.
Har hentet filen xvidcore-1.0.2.zip, og udpakket den, men den indeholder ikke den manglende fil Xvidcore.dll.
De skrive også på siden:

This is the wrong place if you have a movie that can't be played!
Posted by: gruel on Tuesday, February 18, 2003 - 06:01 PM CET (45127 Reads)

Dear users,

in the last days and weeks we had more and more inquieries how the XVID archive xvidcore-0.9.0.zip or new xvidcore-0.9.1.zip can be installed to play files that had been downloaded from the internet.
The simple answer for most of you is: THEY CAN'T!
These archive contain the XVID source code. Before you use it for anything you have to compile it. If you don't know how to do this, the files won't help you. Please go to some other video site like www.doom9.org for questions of this kind.
Our page XVID.org is only about the development of XVID, not about anything else, in particular not about how to play downloaded movies.

Og det var jo kun den ene fil Xvidcore.dll som jeg manglede og gerne ville download.

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 200 point
Dato : 21-09-04 13:30

kjeldal: det er fordi det kun er kildekoden du har hentet i den zip fil, du skal have fat i en binær installer fil (en exe fil eller et program som de fleste kalder det)

Du kan finde den her http://www.softpedia.com/public/cat/11/2/2/11-2-2-26.shtml klik på den store røde download knap yderst til venstre. Det er en af flere forskellige builds lavet af en gut der kalder sig Koepi, kildekoden er nemlig open source, dvs. at det er tilladt for alle at programmere videre på koden, og der mener jeg at Koepi har bedst styr på den slags.

Godkendelse af svar
Fra : kjeldal

Dato : 28-09-04 22:25

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 29-09-04 16:24

Velbekomme da, glad for at du kunne bruge det kjeldal