/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
musik paraodier!
Fra : patrickfridal
Vist : 525 gange
500 point
Dato : 20-09-04 15:55

hejsa folks! .... en der kender en paradi med barbie gril på dansk .. har engang haft den men den er slettet nu... elelr dne der parodi med spice girls også dansk .. må i gerne skrive... eller en der kender meget godt musik må gerne skrive dem her eller på min msn som er : patrick.fridal@mail.dk

På forhånd tak!!!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 20-09-04 16:04

hus og have

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 20-09-04 16:05

ja.. hvor skal jeg ellers skrive det ?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 20-09-04 16:27

unde rmusi ja.. havde sku ikke set der var noget der hed det.. min fejl!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 20-09-04 18:02

har fundet den!!!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 20-09-04 18:03

hov.. hva sker der

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 20-09-04 18:58

Få dette spørgsmål lukket hurtigst muligt - du risikerer at få din mailboks fyldt med ubehageligheder.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 20-09-04 19:21

Bare giv pointene til mig...

Accepteret svar
Fra : cecilie97

Modtaget 500 point
Dato : 20-09-04 23:32

Hej Patrickfridal!
Det var da et forsøg værd, at prøve i hus og have, men jeg er overbevist om at du vil få meget bedrer hjælp i musik-katagorien. Men det er da ellers ikke så ringe enda med lidt musik i haven.. Jeg vil nu nok bare foretrække lidt merer klasisk. Tag nu foreks. nogle af Sørens Ryges programmer DR-derude mf. det er noget fantastisk musik han kan få lagt til de skønne billeder. Og ofte lader han musikken tale for sig selv om billederne, så det virkelig kan nydes. Håber du for løst dit spørgsmål..
mvh. cecilie

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 21-09-04 14:50

ja oka :P gir sku cecillie pointene :P

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 21-09-04 14:50

Tak for svaret cecilie97.
         :P

Kommentar
Fra : cecilie97

Dato : 22-09-04 23:36

velbekomme.....