/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvordan får jeg billederne ud af den...
Fra : Zip4dup2
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 20-09-04 13:32

hvordan får jeg overført billederne fra min Alcatel one touch 735 til min computer?

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 20-09-04 13:34

Hvis det er få billeder det drejer sig om, så send dem via e-mail til din mail. Ellers skal du enten investere i et kabel der passer til din tlf.

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 20-09-04 15:54

Hvis du er tilmeldt billedebeskeder, kan du bare skirve en e-mail der hvor du eller ville have skrevet nummert,
Ellers skal du bruge wap, så kan du up-loade dine billeder, og hente dem på pc'en, det er lidt billigerer.
Hvis du vælger at up-loade dem, så skriv lige, har nogle gode sider hvor det er nemt/gratis at up-loade til. har dem ikke lige ved hånden men hvis du vil kan jeg finde dem. : )

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 20-09-04 20:10

Har selv samme mobil. Det gør du via den cd, der fulgte med. Hvis du ikke har cderen, så vil jeg forslå at du kontakter Alcatal på deres hjemmeside og spørger om du kan få tilsendt en ny.

mailto:info@alcatel.dk

http://www.alcatel.dk/

The1best

Kommentar
Fra : Zip4dup2

Dato : 25-09-04 11:09

jeg har en cd der heder Pc Software Suite - one touch, men hvordan kan jeg overføre uden et kabel?

ontime, du nævnte nogle up-load sider, kan jeg ikke få deres addresser?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-09-04 12:15

Du skal have infrarød i din computer, så du skal ikke bruge kabel, har givet dig et link, prøv at kontakte Alcatel, de er meget hjælpsomme.

Th1best