/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne.Jakobsen
Fra : Toupie
Vist : 377 gange
1 point
Dato : 20-09-04 11:22

Jeg har lige set et Tip fra en ny "gammel" bruger.....kaldet "svampearne"

Nu er mit spørgsmål så:
Er det Arne.Jakobsen selv der har oprettet en ny profil eller er Kandu.dk blevet så useriøst at vi voksne mobber hinanden på denne grove facon???

Længere nede på senest 25 er der en tråd fra en bekymret mor, hvis datter bliver mobbet.....Det bliver altså ikke bedre af, at det er voksne der mobber voksne

// Toupie

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-04 11:27

Nej det er IKKE mig. Deter ren chikane fra en eller andens side. Og jeg tror godt jeg ved hvem.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-09-04 11:32

Det regnede jeg heller ikke med, men ville lige være sikker inden forargelsen overtog følelsesregimet

Jeg kan kun beklage, at nogle ikke er mere voksne end som så. Jeg syntes generalt der er for meget af den slags herinde. Selvom vi alle er forskellige og dette selvfølgelig skal accepteres så må der nu alligevel være en blonde for galskaben.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 20-09-04 11:42

Der må stå en seriøst ussel person bag angrebene på arne.jakobsen. Det er for plat og for barnligt!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 12:09

Der er 3 forskellige profiler,og een af dem er The_Expert,som åbenbart har meget svært ved at begå sig
rimeligt fornuftigt.De 2 andre er oprettet for et stykke tid siden.
Hilsen
Keldd.
Hej Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 12:20

De 2 andre er oprettet for et stykke tid siden,men stilen er den samme.
Lidt kludder,-Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 12:58

Ja "svampearne" er der nok ikke meget tvivl om hvem der står bag

Den er sgu for let gennemskuelig

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-09-04 13:29

Daaaavs dova
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 13:32

Hej Keldd

mvh dova

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 1 point
Dato : 20-09-04 18:01

Beklager på Arnes vegne. Hvis jeg ikke arbejdede i en dejlig børnhave og havde stor respekt for børnehavebørns integritet og sunde fornuft, ville jeg mene at chikakanerier som ovenstående hørte til i en børnehave, nu ved jeg ikke, hvor jeg skal placere dem........
Men for dumt, det er det altså - der er jo ikke nogen, der er tvunget til at være med i Kandu, så dem der er utilfreds med Arnes udmærkede svar kan jo bare stoppe, det er vel en frivillig sag.
Totalt tåbeligt - hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 20-09-04 18:49

Tak for svaret TheRipley.

Jeg ser nu at en anden tråd om samme emne er oprettet, så derfor lukker jeg denne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 20-09-04 20:32

Tak for point'et Toupie - prøver at finde den anden tråd - Knus Ripley