/ Forside/ Interesser / Helbred / Motion / Spørgsmål
10  ans 380
Trænings verktøjer
Fra : dr0zie
Vist : 511 gange
44 point
Dato : 19-09-04 23:31

Hej jeg overvejer at købe disse 2 ting:
www.patrick.servernot.dk/kob.jpg
nogle der ved om de virker eller har prøveet dem?

Mvh Dr0zie

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 54 point
Dato : 19-09-04 23:36

Penge ud af vinduet.
Ingen dokumentation for hensigtsmæssig virkning, og noget "billigt bras" fremstillet til TV-shop
mvh dova

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 20-09-04 01:04

Giver dova 100% ret. Har selv trænet i 1½ år. Hold dig fra det. Af egen erfaring er det en dårlig ide at invisterer i hjemme motions udstyr. Man bruger det kun i en kort periode.
Køb istedet et fitnes kort hvis du har mulighed for det.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-09-04 07:54

ja men nu er det ikke helt til mig , jeg har selv fitness kort og jeg ved at den person jeg køber dem til en jeg ved der vil træne der hjemme meget!
men tror i det vil virke?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 20-09-04 07:54

begge ting

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 20-09-04 08:41

Rent lort......

Du kan opnå samme resultater med en stol (benene op på stolen og læg dig på gulvet).

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 20-09-04 08:44

Ja, du skal ikke købe det, hold dig langt væk fra det, som sagt.

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 20-09-04 09:59

Hej dr0zie.

Jeg har aldrig prøvet disse ting.
Men et er sikkert, den mavetræner må IKKE anvendes hvis vedkommende har hjerteproblemer.( Kendte eller Ukendte)
Men det er jo for sent at læse det i brugsanvisningen når den er købt.

Motionshilsen Fra Rita
Stængerne til stavgang er ret effektive, og meget billiger.

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 20-09-04 15:50

Tak for svaret dova.