/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
stjerner over brugernavn
Fra : jeanette18
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 19-09-04 15:54

hvad betyder disse egentlige?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 19-09-04 15:55

Er det ikke gennemsnittet af de stjerner man har modtaget for et svar? Må indrømme jeg er i tvivl. Det er heller ikke altid mine stjerner er der..

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 19-09-04 15:57

Du startede med 5 * . Hvis dit svar i et spørgsmål bliver accepteret, giver brugeren give dig stjerner udover point.
Samtidig er du den eneste, som kan se hvor mange stjerner du er "værd"
De betyder intet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-04 16:29

Du kan ligeledes få tildelt stjerner, hvis du skriver et tip. Det er gennemsnittet af de stjerner, som brugerne giver dig, der står over dit navn.
Kandu starter med at give dig fem stjerner og ud fra de fem stjerner bliver gennmsnittet udregnet.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-09-04 16:36

Er det ikke de 5 første bedømmelser, og derefter er det slut ?
På samme måde som ved "tip" !

Mine stjerner står godt , men de har da ikke ændret sig efter de første 5 bedømmelser.

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 19-09-04 16:45

Jeg siger tak for svaret ans. Rent nysgerrighed.

God weekend.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-04 17:30

Selv tak jeanette18 og velkommen til kandu.