/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
visakortbetaling i usa
Fra : mazda929
Vist : 296 gange
60 point
Dato : 19-09-04 01:17

kan man ved at ændre sit visakortnummer, slippe af med en såkaldt subsciption, som man ikke ved hvad er, men som bliver trukket på ens webbank månedligt?. Jeg har forsøgt at skrive til de idioter, men det hjælper ikke, der bliver stadigt malket.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-04 01:29

Tror du skal henvende dig til din bank! Men så vidt jeg ved er visanummeret ikke dit bankkonto nummer, men linker kun til det! Under alle omstændigheder skal du jo henvende dig til din bank hvis du skal ændre visanummeret!

Accepteret svar
Fra : Carsten_Poulsen

Modtaget 70 point
Dato : 19-09-04 01:29

Det kan du godt - men du skal nok regne med, at du skal have et nyt kort oprettet. Hvis dit navn ikke længere er knyttet til visa-nummeret, kan firmaet heller ikke trække fra din konto. Snak med din bankforbindelse, de ved mest.
Mvh
Carsten

Godkendelse af svar
Fra : mazda929

Dato : 19-09-04 01:39

Tak for svaret Carsten_Poulsen, jeg skal alligevel snart have nyt kort, du ved med chip

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 19-09-04 01:41

Også tak til tedd, godt svar men man kan jo kun vælge en
M.v.h. til jeg begge
mazda929