/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Stemning af min guitar!
Fra : Ravensoren
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 18-09-04 22:16

Hejsa!
Hehe jeg har lige et lille problem, jeg har ikke noget stemmejern eller en elektronisk stemmer eller noget som helst. jeg plejer bare at stemme hele guitaren efter en af strengene. og nu vil jeg gerne have den stemt rigtigt, nogen der harr nogle tips til hvordan jeg lige hurtigt kan få en tone? altså en jeg kan stemme guitaren fra.. F.eks en lyd fil på computeren eller et eller andet.
På forhånd tak!
Søren!

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 18-09-04 22:23

Tonen fra en stationær tlf er et a...

Mvh

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-09-04 22:23

Løft en fastnet telefon og du har et A
Der findes stemmefjøjter i musikbutikker med alle grundtoner.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 18-09-04 22:24

Tonen fra en stationær tlf er et a...

Mvh

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 18-09-04 22:24

Der findes Tuner på nette. Der findes også Tuner på nette, som du kan stemme din guitar med. Men det indebære at du mic. på din putter.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-04 22:35
Godkendelse af svar
Fra : Ravensoren

Dato : 18-09-04 22:40

Tak for svarene alle sammen!