/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Van Morrison Akkorder hjælp!
Fra : Ravensoren
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 18-09-04 21:59

Hej!
Jeg vil gerne høre om der er nogen der har nogle guitar akkorder liggende til van morrison, eller ved hvor man kan finde dem?
F. eks de mest populære, Brown eyed girl, bright side of the road, and it stoned me, gloria osv.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig!
Mvh
Søren

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-04 22:02
Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 18-09-04 22:11

Åååårh.. du er bare kanon! Total tak! tusinde millioner gange milliarder tak! ;)
Jah nemlig jah! mega fed musik!

Godkendelse af svar
Fra : Ravensoren

Dato : 18-09-04 22:13

Tak for svaret tedd.
         Bare kanon!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 22:16

Næste gang du har brug for akkorder, så prøv at søge på www.google! Du skriver bare kunstnernavnet efterfulgt af chords! Husk mellemrum mellem f.eks. van morrison og chords!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 22:16

www.google.com skulle det være