/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Menu søges...
Fra : taliskoko
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 18-09-04 17:30

Hey.

Jeg søger efter en menu til hjemmesiden. Den skal være simpel uden for meget dikkedare. Den skal (helst) være horisontal. Er der mulighed for, at der er undermenuer der dukker frem når man peger på "hovedmenuen" er det super.

Det der ligger i "tema" i FP er for usselt.

Nogen ide´er......????

ps.
kan man evt. selv lave det i FP.?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:33

der findes en herlig Menu maker (15 dages trial) på www.xara.com

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 18-09-04 17:34

Jeg har haft meget glæde af sitebrowser. Den er nem, og kan bruges såvel vertikalt som horisontalt. Det er en java-menu men den vedligeholdes i en rå tekstfil.
http://www.lordmark.de/SB/

Accepteret svar
Fra : Marchwitz

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-04 18:03

Prøv lige at læse dette spørgsmål med tilhørende svar:
http://www.kandu.dk/dk/spg/49137
Det afventer stadig en godkendelse, så du skal ikke engang købe svaret.

M.v.h.
Kim

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 23-09-04 15:52

Tak for svaret Marchwitz.