/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
HF forventninger
Fra : nullerbullerpige
Vist : 1088 gange
50 point
Dato : 18-09-04 16:49

Jeg skal skrive en ½ side om hvad mine forventninger til HF er, men det er jeg rigtig dårlig til.
Nogle der har nogle ideer??
Please hjælp mig!!!

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-04 16:53

jaa, du skal bare skrive noget om godt kammeratskab og, at det er et springbræt til en viddergående uddandelse, og at du sikkert vil få mange lektier for og sådan noget.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-09-04 18:02

Du kunne jo skrive hvad du forventer dig at få med derfra, hvordan du forestiller dig at tiden på HF kan hjælpe dig i fremtiden, og hvad der vil blive nemmere med det eksamensbevis i bagagen

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 27-09-04 13:45

Tak for svaret xyzzygy.