/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mp3 filer
Fra : DADAY
Vist : 259 gange
120 point
Dato : 18-09-04 16:00

hvordan opdeler man et helt album hvis man har dwnloaded det som en hel fil, jeg mener så man ikke er tvunget til at lytte hele albummet igennem for at høre track xx.
Ligesom når man brænder den, seperere numrene, er der et program til det.
hilsen flemming

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 16:02

du kan dele det op i windows moviemaker, men det er lidt kavt, du skal selv finde overgangende.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 18-09-04 16:05

Eller bruge cool edit pro rimelig nemt

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 18-09-04 16:17

tak, men hvad er det, er det et program eller hva, undskyld min uvidenhed

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 16:21
Kommentar
Fra : Soran

Dato : 18-09-04 16:31

Jeg vil foreslå mp3DirectCut som kan hentes på http://www.mpesch3.de/ Det er freeware og kan selv finde hvor den skal skal klippe ud fra lydstyrken...