/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fabrizi udst og cylinder? Honda sfx.
Fra : Viktor_PM
Vist : 856 gange
40 point
Dato : 18-09-04 15:16

Hej alle sammen...

Jeg har set inde på scootergalleri at man kan få fabrizi udstødning og cylinder til Honda sfx, men jeg kan ikke rigtig finde delene nogen steder :( Er der nogen der kan hjælpe mig, for er helt forelsket i den udst...!!!!!!!!!

Link til sfx: http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3475

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 18-09-04 16:40

spørg ham..

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 18-09-04 16:42

>>Mikkel

Harj jeg gjort men han skriver ikke tilbage...! Ellers ville jeg jo heller ikke spørge herinde.!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 18-09-04 17:10

Det er nok
http://www.msp-tuning.dk/
Der har dem.

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 40 point
Dato : 18-09-04 17:20

Nej undskyld jeg tror ikke de har det mere til SFX. Det er f… også nogle dyre ting!!!!!. 1700 kr. bar for en udstødning. Man skal S.. da være født med en sølvske i R... For Sølv må det da være lavet af.

Jeg tror du skal købe det i udlandet. Evt. EU så der ikke opstår noget rod med told og sådan noget .

MV.

Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 18-09-04 20:14

Tak for svaret rpje.