/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Menuen er væk på hjemmesiden???
Fra : OleP
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 18-09-04 14:04

Er der ikke et klogt hoved der lige kan fortælle hvorfor menu-baren er væk på denne side som jeg går ind på...den hedder eagles.dk....computeren ER opdateret..
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-04 14:17

Prøv at opdater (F5) jeg har netop opdateret med SP2 og det tager lige lidt tid at få Java appletter til at køre fornuftigt, så tålmodighed og F5 har løst problemet for mig

Kommentar
Fra : OleP

Dato : 18-09-04 14:47

Det var java virtual machine der manglede....så jeg HAR klaret problemet....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-09-04 15:46

Tjaeh... så må du jo hellere lukke spørgsmålet : Først til mølle princippet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-09-04 01:03

Man skulle tro at OleP er ansat i et forsikringsselskab!

Modtager indbetaling
Vrider sig når der skal udbetales!

Godkendelse af svar
Fra : OleP

Dato : 19-09-04 13:23

Tak for svaret Better_Performance.