/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nedlukning
Fra : Mosebaek
Vist : 298 gange
50 point
Dato : 18-09-04 11:44

Når jeg lukker ned for Windows XP,efter jeg selv har lukket alt,kommer et advarsel om at "Nvidia Twin View Window" ikke
er lukket.Et "bjælke" begynder så at "nedlukke".Jeg kan så bare trykke afslut og Windows lukker på normal vis.
Men hvad pokker er det for et usynlig program,der kører.(Vel ikke noget "Hackeri").Jeg har forsøgt med Søg på PC`en,
men finder intet.Ikke hver gang det sker,men næsten.
Håber på en "Vismand".

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-04 12:11

Du har nok slået udgangen til på dit skærmkort, så du kan se på 2 skærme eller et TV.
http://www.evga.com/support/guides/guides.asp?file=2k_TView_Enable
Slå den anden skærm fra.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-09-04 19:30

Tak for svaret pallebhansen.
Jeg er taknemmelig for svaret.Jeg skal lige tygge mig igennem det engelske.Det havde været dejlig med en dansk
version.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-09-04 22:09

Jeg kan da ikke 100% sige det er der problemet ligger.
Men hvis det kniber med det Engelske, må du jo sige til. Men du højreklikker et tomt sted på skrivebordet, og vælger egenskaber. osv
En vejledning findes nok også et sted på dansk.
VH Palle Hansen