/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kun til TheRipley
Fra : Franksp
Vist : 466 gange
200 point
Dato : 17-09-04 23:22

200 knus fra min kone. Hun tror du er en kvinde, ud fra dine holdninger. Jeg siger du er en mand, ud fra samme holdninger. Hvem ef os har ret. Privat står der et Week-wend ophold på spil, efter eget ønske. Den der taber betaler det hele.

De kærligste hilsener

Frank og hans kone

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-09-04 23:43

Hej Frank ....

ved godt der stod "KUN" til TheRipley, men blev nysgerrig...og ikke for at jokke i noget, men den store detektiv er du altså ikk*GG....hvis du havde søgt lidt på profilen ville der indenfor 25 sek. dukke dette op: http://www.kandu.dk/dk/spg/46543 hvoraf det fremgår at TheRipley har en eksmand....

Din kone har ret.... (det har koner jo som regel)

Karina
der nu håber TheRipley ikke levede i registreret partnerskab og selv er en mand

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-04 23:59

Frank
Du kan godt begynde at spare sammen til weekendopholdet
Tror sgu også din kone kunne trænge til lidt at stresse lidt af.
God tur til jer
mvh dova

Ja, jeg blandede mig kun fordi Fnollerpige allerede havde gjort det. Sorry.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 00:03

Slemme piger og her holdt jeg mig tilbage selv om jeg havde lyst til at fortælle at jeg holdt med konen også uden at studere gamle tråde

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 00:15

Ja det er godt med dig BjarneD det kan enhver jo komme og sige.
Men et godt spørgsmål, for det er ikke alle profiler der er lette at "gennemskue". Det er så måske heller ikke meningen
Og jeg var da selv udsat for, at næsten alle troede jeg var en mand

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 00:31

Ikke mig. Man kan tage fejl, men der er visse ting der fortæller det med mindre det er en eller anden arrig madamme der udtrykker sig uhøvisk.
Mænd kan også være følsomme, men de viser det på en mere afdæmpet måde
Hilsen
"Macho" Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 01:01

Uhøvisk???
Da vel ikke mig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-09-04 01:06

Nej, for så havde jeg jo også troet at du var en M i stedet for K.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 01:08

Nå så er jeg mere rolig

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 200 point
Dato : 18-09-04 01:49

Hej Frank
-Hallo, selvfølgelig er jeg da Quinde, så du må punge ud - det har din kone da også fortjent.
Var en af mange som slettede profilen pga. forvirring omkring Googles oplysninger om os, men den kommer nok op at stå igen
Er der slet ikke nogen som kender "Aliens" filmene mere?
Hav en god weekend, og husk at forkæle din kone - Knus Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-04 04:10

Rigtige mænd ved hvem der er kvinder her på Kandu!!

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 18-09-04 07:44

Tak for svaret TheRipley.

Og god week-end.

Konen og jeg tager på week-end i København i dag.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-09-04 07:45

Rigtigt, jeg er den store detektiv, der må jeg give dig ret fnollerpige

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 18-09-04 07:46

På gensyn søndag aften.
Hej