/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hva hedder det!!??
Fra : upyoursmate
Vist : 546 gange
50 point
Dato : 17-09-04 13:57

Hva hedder det nummer der altid bliver brugt i films når der er en eller anden, der har vundet noget og løber i slow motion... Det bliver brugt i en af Fars Fede Ferie filmene, der hvor de er ankommet til Walley (?) World og de løber mod indgangen. Temaet bliver spillet på klaver...

Mvh.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-04 15:41

Jeg har tjekket filmen og melodien hedder Chariots of fire
Jeg har den på CDen No Stress og det er en der hedder Vangelis der spiller den
mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-04 15:43

Jeg har tjekket filmen og melodien hedder Chariots of fire
Jeg har den på CDen No Stress og det er en der hedder Vangelis der spiller den
mvh dova

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-04 16:08

Aiii dova er du så vild efter point, at du udnytter, at kandu kører langsomt.
upyoursmate kunne have haft mulighed for at slette det andet spørgsmål.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-04 16:32

Det var faktisk et uheld, at svarene kom på begge spørgsmålene.
Jeg havde åbnet 2 linier og sad og Zappede fra den ene til den anden for at komme igennem, og så har jeg åbenbart fået åbnet begge spørgsmål.
Så det har nu ikke noget med at være vild efter point at gøre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-09-04 18:22

Ans du må hellere lige en tur efter Better_Performance og Pallebhansen for også at være vild efter point

www.kandu.dk/dk/spg/49513
www.kandu.dk/dk/spg/49515

www.kandu.dk/dk/spg/49501
www.kandu.dk/dk/spg/49499

Sorry upyoursmate, det var uden for emnet
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-09-04 18:42

Jeg har set det, det er bare noget, der på spørgerens vegne kan gøre mig sur. Der er åbenbart flere, der har flere åbne vinduer til kandu, for at følge med ak ja, det ville ikke være godt at gå glip af noget.

Beklager upyoursmate, skal ikke forstyrre mere i denne tråd.

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 18-09-04 13:00

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-09-04 13:24

upyoursmate

Jeg mener, som tidligere skrevet: Det er ikke fair over for brugeren, der stiller et spørgsmål, at udnytte en fejl på kandu. Fejlen bliver udnyttet af andre erfarne superbrugere, som ikke mangler point. Det kan jeg godt blive lidt sur over.
Jeg synes, det ville have været mere hensigtsmæssig, at gøre spørgeren opmærksom på, at der var mulighed for at slette det andet spørgsmål.
Men sådan er vi jo så forskellige.

Tak upyoursmate, jeg vil på et tidspunkt give disse 50 point videre.

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-09-04 14:28

For h...... som nogen da har travlt

Det er noget af en beskyldning: at udnytte systemet
Til orientering kan der findes flere eksempler på, at jeg i hvert fald har gjort spørgere opmærksom på, at de kan lukke spørgsmålene når der ikke er kommentarer.
Og det gjorde jeg faktisk også her, men de fleste af de kommentarer jeg sendte kom ikke igennem, og så skete der en fejl så jeg kom til at sende på begge spørgsmål.
Det er bare sjovt, at dem der altid har travlt med at nogen jagter point, er nogen der ikke har så mange som dem de anklager for både det ene og det andet.

Sorry upyoursmate for denne "udladning" og fortsat god weekwnd til dig.
mvh dova