/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Efterlysning af TV klip
Fra : Better_Performance
Vist : 513 gange
435 point
Dato : 17-09-04 12:20

I 2003 viste TVDanmark BigBrother VIP.

I den forbindelse var der i en af udsendelserne en FireWalk for deltagerne.

Mon der er en bruger som tilfældigvis har optaget dette på video, og som er i stand til at overføre denne video til sin computer og udtrække stillbilleder af det, eller er der i det hele taget en bruger der kan finde et stillbillede af denne situation?

At kontakte produktionsselskabet er IKKE en mulighed, alle andre forslag og hjælp modtages med tak, og hvis det er NØDVENDIGT kan der være tale om økonomisk belønning

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 17-09-04 13:33

Nu skal jeg da ikke blande mig, men hvorfor er det ikke en mulighed at kontakte selskabet?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-09-04 13:39

Fordi jeg ikke er specielt gode venner med dem efter den måde de håndterede visningen og omtalen af det ovennævnte arrangement, lad os bare sige at der var indået nogle aftaler som Metronome ikke levede op til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-04 13:42

Det er da vist ikke helt lovligt, det du er ved at opfordre til Better_Performance. Som jeg læser dit spørgsmål er du interesseret i copyright belagt materiale ...og hvis jeg gætter rigtigt skal det bruges i forbindelse med et af jeres kurser :

http://www.betterperformance.dk/firewalk.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-09-04 13:47

Molo.

Det er sådan fat at det var mig der lavede den pågældende FireWalk.

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 17-09-04 13:51

Okay, jeg kan ellers huske at jeg så det i tv og lagde da ikke mærke til noget som sådan negativt ved det?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-09-04 19:23

Der var som sådan ikke noget negativt ved det, men der var aftaler der ikke blev overholdt, og længere er den jo ikke

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-09-04 22:39

Så det ikke, og du sprøger om stillbillede fra video, er der da ikke taget stillbilleder.
tænket at der måske ligger noget i et akiv et sted:
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=FireWalk&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

www.eb.dk
www.bt.dk
http://polfoto.dk

eller ..... !

God jagt !
Ps. Glød nu ikke helt op over mit google foreslag