/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FrontPage og Windows version
Fra : efal
Vist : 263 gange
120 point
Dato : 16-09-04 15:39

Ja, hvor dum kan man være? Jeg har købt FrontPage 2003 uden at tage højde for, at programmet kræver en nyere version af Windows end den jeg har (WIN ME). Jeg har købt programmet gennem Amazon.uk, så det kan ikke byttes. Kan det virkelig være rigtig at jeg nu skal ud for at investere i XP?

Mvh
Efal

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 16-09-04 15:46

Ja enten det eller find en kopi af frontpage 2000. Du har jo licensen til den da du med frontpage 2003 har ret til at benytte alle version får denne... Dog stadig kun 1 kopi af programmet.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : efal

Dato : 16-09-04 16:23

Hej Kvolsgaard.

Kan man virkelig det? Har du et forslag til hvor jeg kan få fat i en kopi?

Efal

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 16-09-04 16:38

Ja det kan man.

Du kan købe et media kit til frontpage og alle andre microsoft podukter. koster normalt ca 300 kr. www.ravenholm.dk Der har jeg købte en del media kit, men ved ikke om de har frontpage 2000.

Men husk hvis du bruger licensen til Frontpage 2000 må du kun burge den dertil og ikke også have en kopi af frontpage 2003 installeret et andet sted.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 16-09-04 19:13

Forstår jeg det rigtigt!

Hvis man fx. har en ulovlig version kan man købe en lovlige kode!???

Er det sådan!

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 16-09-04 23:00

Hejsa.

Nej du skal naturligvis have en lovlig version. Det er lovligt at købe et media kit, det vil sige et orginal sæt cd'er uden kode og license og så have licens og kode ved siden af. Det er også det du skal gøre hvis du mister eller ødelægger din orginale cd.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-09-04 15:58

nåh!!

ok!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 17-09-04 16:03

nåh!!

ok!

Så er det godt jeg har en lovlig version!!

Du kan da skrive det ind som et tip!

Kommentar
Fra : efal

Dato : 17-09-04 16:16

Hej.

Jeg har spurgt efter media kit til FP 2000 hos både Ravenholm og Microsoft og de kender ikke noget til den.
Er der nogen der har lyst til at bytte en FP 2000 med en FP 2003? Det er en engelsksproget version og den er sprit ny.

Efal

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 25-09-04 19:21

Du kan da evt. købe dig til en XP Home edition pris ca. 749 kr. hos www.midtdata.dk

Der er jo mange ++++ ved det!

Bedre sikkerhed
Nyere design
Bedre stabilitet
osv