/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Har I hørt denne?
Fra : Tikker
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 16-09-04 15:35

Hvad synes I?
Vi ved alle, at det er en dødssynd for en Taleban-mand at se en kvinde uden
>tøj på, hvis det ikke er hans egen kone, og at han er nødt til at begå
>selvmord, hvis dette sker.
>
>Så denne torsdag klokken 16 bedes alle kvinder gå udenfor deres hus, helt
>nøgne, for at hjælpe regeringen med at identificere uønskede terrorister.
>Det anbefales at spadsere nøgen rundt i hele nabolaget i en times tid for
>at opnå den bedste anti-terror effekt.
>
>Alle mænd bedes tage plads i en liggestol foran deres hus for at bevise, at
>de ikke er medlemmer af Taleban og for at vise, at det er ok at se nøgne
>kvinder, selv hvis de ikke er deres koner.
>
>Siden Taleban ikke accepterer Alkohol vil en kold øl i hånden være et
>videre tegn på anti-terror holdning.
>
>Den danske regering påskønner borgernes indsats i kampen mod terror og
>bifalder din deltagelse i denne anti-terror aktivitet.
>
>Det er din patriotiske pligt at sende denne mail videre!
>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-09-04 15:38

Skide go ide. Det var squ dda dig der skulle ha poæng!

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 16-09-04 15:48

Nice.. Bare en skam at det regner Jeg er klar med ligge stolen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-04 15:49

Fed ide

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-09-04 15:53

kvolsgaard -> Hvor pokker bor du? I følge Nedbørsradaren på Dmi.dk regner det ikke i DK nu, måske en lille sjat lokalt i Sønderjylland. Dårlig undskyldning. Ud i liggestolen.

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 16-09-04 15:58

Arne. Hadsten... og det er også kun små byer.... Så ja liggestolen er klar og havepavelionen er stillet op.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 16-09-04 19:29

Det kan i ikke være bekendt, jeg ser det først nu.
Men jeg har lagt nyt tag på mit værksted, og så ingen af nabokonerne gå rundt -
vil det sige, at jeg er omgivet af talibanere.

PS. Jeg får da en øl i ny og næ, af naboerne - så måske er der håb.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-09-04 19:38

Nej emesen, blot generte danske kvinder der ikke vil "lægge krop" til sådan noget. Hverken for regeringens eller vor skyld.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-04 20:31

Hmmm... hvorfor mon Tikker ikke er vendt tilbage, ja klokken er nu 20.25

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-09-04 20:47

Tikker er sikkert ved at sætte lys op ved sin liggestol - det er jo snart svært at se alle de nøgne damer i halvmørket.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-09-04 21:02

Tikker er sikkert Taleban-mand og er måske blevet arresteret!

Godkendelse af svar
Fra : Tikker

Dato : 17-09-04 07:55

Tak for svaret emesen.
Ja så er jeg tilbage på pinden og må konstatere at den eneste som har gjort en aktiv indsats er emesen, som både har lagt nyt tag på sit værksted, drukket øl med naboerne og holdt øje med nøgne damer. Og det endda på en dag hvor fjernsynet var fyldt med Joachim og Alexandra og man kan jo tvivle på at det er nøgne damer Joachim kigger efter. Det har jeg en vits om men der er lidt tekniske problemer som jeg skal have klaret.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-09-04 19:27

Selv tak - og jeg har været på taget igen i dag, og havde min kone med derop - så der var kun tanke for skruer og vaterpas.