/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Satelit til bærbar?
Fra : jowjow
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 16-09-04 15:11

Hej er her nogen der ved hvor man kan få satelitkort til bærbar i dk?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-09-04 18:24

Et satelit kort???

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 16-09-04 19:09

ja det findes måske ikke endnu?

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 16-09-04 19:13

Kunne godt tænke mig noget så man kan gå på nettet udenfor EU

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 16-09-04 19:37

Udenfor EU findes der altså stadig opkobling via forskellige former for netværk, je gtror ikke det er nødvendigt med satelit forbindelse med mindre du gerne vil kobles op fra åbent hav eller en af polerne

Kommentar
Fra : jowjow

Dato : 17-09-04 11:44

Har prøvet at undersøge om man kan komme på nettet i vietnam via GPRS det kan man ikke og der er også mange andre lande hvor man ikke kan, der er da ikke andre former for internet til bærbar. satelit, GPRS, ..?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 17-09-04 12:04

Du kan jo også bruge en almindelig GSM telefon som modem, med High Speed data får du fornuftige hastigheder, men det kommer jo i det hele taget an på om du kan finde en ISP i det p¨ågældende land.

JEG har ikke hørt at der findes en internet udbyder der understøtter opkobling via satelit

Godkendelse af svar
Fra : jowjow

Dato : 18-09-04 15:15

Tak for svaret Better_Performance.