/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til BjarneD
Fra : Camillasmoster
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 16-09-04 12:55

Tak for god lærdom!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 16-09-04 15:14

Kan, helhjertet og 100%tig, tilslutte mig "Camillasmoster" Hanne's kommentar til BjarneD!!!!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 16-09-04 16:25

Jeg vil da også gerne benytte lejligheden til at udtrykke min positive indstilling over for BjarneD...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-04 19:05

Bjarne, du er nødt til at tage imod dine point, ka ' du godt se!

Ellers går de jo bare til en af medløberne, æ ou?

MVH
Hanne

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 16-09-04 19:59

Nu kan jeg godt se, at jeg er et skarn når jeg bare holder mig væk, men det I giver udtryk for er bare meget, meget mere værd end point.
Jeg takker mange gange og så god er jeg nu altså heller ikke.
Jeg syntes da godt man kan deltage lidt i et spørgsmål uden man behøver, at skulle have point for det og det er helt unødvendigt at smide point efter en der har vundet en måneds dims

Stor hilsen
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-04 20:10

Tak for svaret BjarneD.

Dejligt med lidt ros, ikk'?!

It keeps us going!

Også en stor hilsen herfra

Hanne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-09-04 17:03

Jo, ih hvor det luner og som sagt meget mere anvendeligt end point